Soutěže 1919
Výuka 2221
Semináře 753
Mrzimor

Autor: Ludovic Astier
Práce odevzdána: 8. 12. 2020 16:05
Soutěž: Náhoda v Bradavicích
Zadavatel soutěže: Veronica Narcissa Williamsová

Zadání soutěže

Občas je třeba ponechat osud náhodě. V této soutěži si to plně vyzkoušíte!

Vašim úkolem bude vytvořit postavu zcela náhodně - její osud svěřte do rukou čísel. Držte se instrukcí pod každou "otázkou". V případě, že se pod ní nachází očíslovaný seznam, nachystejte si náhodný generátor čísel (nebo použijte vlastní hrací kostku, jak je libo). 

Upozornění: Některé generátory jsou v angličtině, u některých výsledků se neváhejte obrátit na překladač! :)

Připraveni?

 

 Křestní jméno mé postavy bude:

Klikněte na odkaz a vygenerované jméno zapište do vypracování soutěže.

Příjmení mé postavy bude:

Klikněte na odkaz a vygenerované příjmení zapište do vypracování soutěže. Nezapomeňtě ve formuláři nastavit Počet jmen na 1 a zaškrtnout mužská i ženská jména. Vygenerovaného křestního jména si nevšímejte, vzešlé příjmení nijak nepřechylujte. Ještě nevíte, co bude vaše postava za pohlaví!

 Přezdívka mé postavy bude:

Klikněte na odkaz a vygenerovanou přezdívku zapište do vypracování soutěže.

Věk mé postavy bude:

Klikněte na odkaz. Jediné, co vás na této stránce zajímá, je kolonka age (in years). Klikněte vedle prázdného políčka na suggest a vzešlé číslo zapište sem do vypracování.

Barva očí mé postavy bude:

Klikněte na odkaz. Do kolonky zadejte své jméno (nejlépe to, co vám vyšlo předtím, ale klidně jen bouchněte hlavou do klávesnice). Výsledek si vlastní nebo cizí pomocí přeložte a zapište do vypracování.

Barva vlasů mé postavy bude:

Klikněte na odkaz. Na stránce objevíte výsledek po zmáčknutí tlačítka spin na kole štěstí.

Má postava bude mít vlasy:

1. dlouhé

2. krátké

Pohlaví mé postavy bude:

1. muž

2. žena

Má postava bude zařazena do koleje:

1. Havraspár

2. Mrzimor

3. Nebelvír

4. Zmijozel

Má postava bude chodit do Bradavic v dobách:

1. Válečná generace (do 1945)

2. Baby boomers (1946-1967)

3. Generace X (1968-1982)

4. Mileniálové (1983-1997)

5. Generace Z (1998 až dosud)

Přítel/kyně mé postavy bude:

Nejprve si vygenerujte číslo a určete, jestli je sudé/liché.

sudé číslo - následujte tento odkaz (V kolonce Number of characters zvolte 1. Klikněte na generate a výsledek zapište sem do vypracování.)

liché číslo - tvá postava s nikým chodit nebude

Úhlavním nepřítelem mé postavy bude:

Klikněte na odkaz. V kolonce Number of characters zvolte 1. Klikněte na generate a výsledek zapište sem do vypracování.

Nejoblíbenějším předmětem mé postavy bude:

Omezte výběr čísel na 1-189 a pak se přes informace o výuce → předměty podívejte, jaký předmět k vzešlému číslu náleží.

Nejoblíbenějším profesorem mé postavy bude:

Klikem na Kabinety se dostanete k seznamu zdejších profesorů. Omezte výběr na 1-36 a výsledné číslo následně přiřaďte příslušnému profesorovi v seznamu. Tedy mdm Aki =1, pan Andrew = 2 až pan Zendaer = 36.

Nejneoblíbenějším profesorem mé postavy bude:

Držte se instrukcí v "otázce" výše.

Nejoblíbenější aktivitou mé postavy bude:

1. průchody Ďáblovou jámou

2. zkoušení si oblečení na Příčné ulici

3. vaření lektvarů

4. Soubojový klub

5. posedávání U Tří košťat

6. famfrpál

7. hraní v herně U Čmouda

8. vykecávání se ve Velké síni

9. bodohrotičství

10. psaní článků

11. pravidelné návštěvy movitých majitelů v Godrikově Dole

12. brigády ve Žluté tlapě

13. psaní sprosťáren v Dívčí umývárně

14. hledání svitků v knihovně

15. návštěvy Zakázaného lesa

16. inzerování U Chytráka

17. mamonářství

Mazlíčkem mé postavy bude:

1. závodní šnek

2. žába

3. exotická žába

4. hafoň

5. kouzelnická kočka

6. krysa

Jméno mazlíčka mé postavy bude:

Klikněte na odkaz. Ujistěte se, že v kolonce How many? máte First name only, hned za tím 1x. Klikněte na Generate a Name! a výsledek zapište do vypracování.

Patronem mé postavy bude:

Klikněte na odkaz. Omezte ve formuláři Number of animals na 1 a klikněte na generate. Vzešlé zvířatko zaznamenejte do vašeho vypracování.

 

Jakmile budete mít hotovo, zvěčněte svou náhodu - tedy postavičku - ručně (tzn. nakreslete) či přes tento odkaz (dress-up hp hra).

Pokud chcete, můžete se pokusit to všechno dát dohromady. Jak získala vaše postava takovou přezdívku? Jaké je její rodinné zázemí? Jak se popasujete např. s nesedícím časem (přítel se ještě nenarodil apod.)? Víte, jaké kouzelnické historické události se staly v době studia vaší postavy? Pokuste se z této velké náhody udělat postavu, která bude aspoň trochu dávat smysl.

Vypracování

Zdravím,

takže:

 

Jméno mé postavy bude: LAHAIROI

Přímení mé postavy bude: František/ová

Přezdívka mé postavy bude: Tomík

Věk mé postavy bude: 27

Barva očí mé postavy bude: ohnivě žluté (ach svatý pikaču)

Barva vlasů mé postavy bude: Dip Dyed (vyber si barvu) ... to jsem si musel najít a asi teda dáme hnědé s růžovou, protože to políčko bylo růžové

Má postava bude mít vlasy: krátké

Pohlaví mé postavy bude: muž

Má postava bude zařazena: Mrzimor

Má postava bude chodit do Bradavic: Válečná generace (1945)

Přítel/kyně mé postavy bude: Marcus Flint

Úhlavním nepřítelem mé postavy bude: Madam Rolanda Hoochová

Nejoblíbenějším předmětem mé postavy bude: Lexikon úspěšné čarodějky

Nejoblíbenějším profesorem mé postavy bude: Prof. Eillen McFir Elat

Nejneoblíbenějším profesorem mé postavy bude: Prof. Oresta McCollin Vianueva

Nejoblíbenější aktivitou mé postavy bude: hledání svitků v knihovně

Mazlíčkem mé postavy bude: exotická žába

Jméno mazlíčka bude: Menna

Patronem mé postavy bude: Velryba grónská

 

A zde už je Tomík zvěčněný:

 

 

Přeji hezký den,
Ludovic Astier