Soutěže 2056
Výuka 2352
Semináře 802
Mrzimor

Autor: Ludovic Astier
Práce odevzdána: 3. 2. 2019 14:10
Soutěž: Pěstujme si kreativitu IV.
Zadavatel soutěže: Marylin Cuthbert

Zadání soutěže

Každý z nás je jedinečný a vidí svět trochu jinak. Že ze stejného podkladu mohou vzniknout rozličné věci, jste kdysi dávno dokázali v minulých kolech této soutěže - bylo vidět, že mnohé soutěž bavila a že si na jejím vypracování dali záležet.

Mám pro vás tedy po dlouhém čase novou výzvu:

Podklad-1

Podklad-2

 

O co konkrétně se jedná? Na předešlých dvou podkladech máte k dispozici vždy 16 políček s "předtištěným" vzorem. Vaším úkolem je doplnit co nejvíce políček tak, aby výsledný obrázek dával smysl.

Pro ilustraci se můžete podívat na následující příklad, co by vám bylo uznáno a co ne, pokud by výchozím obrazcem byla kolečka jako v prvním kole.

 

Kreativitě se sice většinou meze nekladou, ale abychom předešli zbytečným nedorozuměním, mějte na paměti následující pravidla:

1. Soustřeťe se na konkrétní objekty - abstraktní tvary nebo různobarevné vyplnění plochy vám nemusí být (a s největší pravděpodobností ani nebude) uznáno.

2. Nezůstávejte u obměn jednoho námětu - pokud např. nakreslíte 10 různých smajlíků, nečekejte, že vám je všechny uznám

3. Nezáleží na tom, zda si podklad vytisknete a vyplníte ručně nebo soutěž vypracujete na počítačí, např. v malování

4. Hlavní je tentokrát nápad - barevnému vypracování se nebráním, ale není povinné

5. Pokud si u některého obrázku nebudete jistí, zda je jasné, co znázorňuje, připojte stručný popis přímo k obrázku nebo do adminu

6. Hodnocení: Každé 4 uznané malůvky = 1s + za smysluplné vyplnění celého archu 1s bonus

Vypracování

Zdravím,

tady je mé vypracování:

 

Ludovic Astier