Zadání domácího úkolu
Nezapomeňte na dva drobné úkoly z hodiny. Následně si vyberte pouze jedno ze zadání níže a zpracujte ho.
Zadání č. 1 – myslitelské
Zamyslete se a sepište minimálně 10 důvodů, proč je tlustočerv přínosem pro kouzelnický svět. Připište vždy i krátký komentář, proč si to myslíte.
Zadání č. 2 – pisatelské
Jakoukoli textovou formou (v patřičné délce) sepište dojmy a zážitky z návštěvy ve zvířecím útulku. Jak se vám tam líbilo? Co vám návštěva dala? Jaké máte zážitky s ubytovanými zvířátky?
Zadání č. 3 – tvořivé
V útulku mají permanentní nedostatek hraček. Příští hodinu, kdy nás čekají hafoni a maguáři, nám přijdou vhod. Buďte tedy kreativní a sami vytvořte nějakou zajímavou hračku (zachyťte min. 2 snímky z postupu a 1 výsledek), nebo jakoukoli technikou graficky zpracujte, jak by vámi navržená hračka měla vypadat. Můžete krátce popsat, jak by měla fungovat, jestliže jde o něco složitějšího.
Vypracování
Dobrý den, paní profesorko,
vybrala jsem si tvořivé zadání č. 3. Vytvořila jsem hračku - Mičudotonku, která slouží k dovádivému hraní hafoňů. Mičudotonka kombinuje prvky míče a zlatonky - dokáže se koulet, skákat, ale jako zlatonka i létat. Umí se plně přizpůsobit potřebám a touhám hafoně. Když má hafoň dovádivou, Mičudotonka létá jak zblázněná, pro línější chvilky se však přizpůsobí a pouze se lenošivě koulí. Tvorbu Mičudotonky i její konečnou podobu jsem Vám přiložila do galerie.
Co se otázky z hodiny týče, štíska lze získat ve zvířecím útulku v Godrikově Dole, když splníme přání některému z ubytovaných mazlíčků.
Svou péči o mazlíčky v útulku dokládám obrázky opět nahranými v galerii.
S pozdravem
Andromeda Mithrim