Soutěže 2056
Výuka 2352
Semináře 802
Mrzimor

Autor: Cassiopea Zmlklá
Práce odevzdána: 12. 12. 2020 23:57
Soutěž: Náhoda v Bradavicích
Zadavatel soutěže: Veronica Narcissa Williamsová

Zadání soutěže

Občas je třeba ponechat osud náhodě. V této soutěži si to plně vyzkoušíte!

Vašim úkolem bude vytvořit postavu zcela náhodně - její osud svěřte do rukou čísel. Držte se instrukcí pod každou "otázkou". V případě, že se pod ní nachází očíslovaný seznam, nachystejte si náhodný generátor čísel (nebo použijte vlastní hrací kostku, jak je libo). 

Upozornění: Některé generátory jsou v angličtině, u některých výsledků se neváhejte obrátit na překladač! :)

Připraveni?

 

 Křestní jméno mé postavy bude:

Klikněte na odkaz a vygenerované jméno zapište do vypracování soutěže.

Příjmení mé postavy bude:

Klikněte na odkaz a vygenerované příjmení zapište do vypracování soutěže. Nezapomeňtě ve formuláři nastavit Počet jmen na 1 a zaškrtnout mužská i ženská jména. Vygenerovaného křestního jména si nevšímejte, vzešlé příjmení nijak nepřechylujte. Ještě nevíte, co bude vaše postava za pohlaví!

 Přezdívka mé postavy bude:

Klikněte na odkaz a vygenerovanou přezdívku zapište do vypracování soutěže.

Věk mé postavy bude:

Klikněte na odkaz. Jediné, co vás na této stránce zajímá, je kolonka age (in years). Klikněte vedle prázdného políčka na suggest a vzešlé číslo zapište sem do vypracování.

Barva očí mé postavy bude:

Klikněte na odkaz. Do kolonky zadejte své jméno (nejlépe to, co vám vyšlo předtím, ale klidně jen bouchněte hlavou do klávesnice). Výsledek si vlastní nebo cizí pomocí přeložte a zapište do vypracování.

Barva vlasů mé postavy bude:

Klikněte na odkaz. Na stránce objevíte výsledek po zmáčknutí tlačítka spin na kole štěstí.

Má postava bude mít vlasy:

1. dlouhé

2. krátké

Pohlaví mé postavy bude:

1. muž

2. žena

Má postava bude zařazena do koleje:

1. Havraspár

2. Mrzimor

3. Nebelvír

4. Zmijozel

Má postava bude chodit do Bradavic v dobách:

1. Válečná generace (do 1945)

2. Baby boomers (1946-1967)

3. Generace X (1968-1982)

4. Mileniálové (1983-1997)

5. Generace Z (1998 až dosud)

Přítel/kyně mé postavy bude:

Nejprve si vygenerujte číslo a určete, jestli je sudé/liché.

sudé číslo - následujte tento odkaz (V kolonce Number of characters zvolte 1. Klikněte na generate a výsledek zapište sem do vypracování.)

liché číslo - tvá postava s nikým chodit nebude

Úhlavním nepřítelem mé postavy bude:

Klikněte na odkaz. V kolonce Number of characters zvolte 1. Klikněte na generate a výsledek zapište sem do vypracování.

Nejoblíbenějším předmětem mé postavy bude:

Omezte výběr čísel na 1-189 a pak se přes informace o výuce → předměty podívejte, jaký předmět k vzešlému číslu náleží.

Nejoblíbenějším profesorem mé postavy bude:

Klikem na Kabinety se dostanete k seznamu zdejších profesorů. Omezte výběr na 1-36 a výsledné číslo následně přiřaďte příslušnému profesorovi v seznamu. Tedy mdm Aki =1, pan Andrew = 2 až pan Zendaer = 36.

Nejneoblíbenějším profesorem mé postavy bude:

Držte se instrukcí v "otázce" výše.

Nejoblíbenější aktivitou mé postavy bude:

1. průchody Ďáblovou jámou

2. zkoušení si oblečení na Příčné ulici

3. vaření lektvarů

4. Soubojový klub

5. posedávání U Tří košťat

6. famfrpál

7. hraní v herně U Čmouda

8. vykecávání se ve Velké síni

9. bodohrotičství

10. psaní článků

11. pravidelné návštěvy movitých majitelů v Godrikově Dole

12. brigády ve Žluté tlapě

13. psaní sprosťáren v Dívčí umývárně

14. hledání svitků v knihovně

15. návštěvy Zakázaného lesa

16. inzerování U Chytráka

17. mamonářství

Mazlíčkem mé postavy bude:

1. závodní šnek

2. žába

3. exotická žába

4. hafoň

5. kouzelnická kočka

6. krysa

Jméno mazlíčka mé postavy bude:

Klikněte na odkaz. Ujistěte se, že v kolonce How many? máte First name only, hned za tím 1x. Klikněte na Generate a Name! a výsledek zapište do vypracování.

Patronem mé postavy bude:

Klikněte na odkaz. Omezte ve formuláři Number of animals na 1 a klikněte na generate. Vzešlé zvířatko zaznamenejte do vašeho vypracování.

 

Jakmile budete mít hotovo, zvěčněte svou náhodu - tedy postavičku - ručně (tzn. nakreslete) či přes tento odkaz (dress-up hp hra).

Pokud chcete, můžete se pokusit to všechno dát dohromady. Jak získala vaše postava takovou přezdívku? Jaké je její rodinné zázemí? Jak se popasujete např. s nesedícím časem (přítel se ještě nenarodil apod.)? Víte, jaké kouzelnické historické události se staly v době studia vaší postavy? Pokuste se z této velké náhody udělat postavu, která bude aspoň trochu dávat smysl.

Vypracování

Zdravím slečno,

Moje postava se jmenuje Selah Kvítková, takže je to překvapivě žena :D Má dlouhé světle modré vlasy a je cekkem vysoká. Její rodiče jsou kouzelníci, ale prarodiče z matčiny strany jsou mudlové. S dědou vždy chodila do lesa na dřevo, ale bylo jí stromů líto, tak sbírala šišky a zatápěla šiškami. Od toho přezdívka Šiška. V Bradavicích chodila do Mrzimoru. Na ošetřovně vždy dělala hrozný nepořádek a malovala na stěny poníky, takže si tak dost znepřátelila madam Orestu Vianuevu. Tím jejich nepřátelský vztah začal. A už se popravdě nikdy moc nezlepšil.

Teď je jí 20 let a má svůj krámek s oblečením n Příčné ulici. Taky byla v bitvě o Bradavice, to jí bylo 17 a byla v posledním ročníku. Kvůli Kingsleymu Pastorkovi přišla o přítele, takže teď je na jejím seznamu neoblíbených osob na prvním místě. Chodila s jeho synovcem, ale Pastorkovi se nelíbily její zlaté baziliškovské oči, tak synovci vztah zatrhl. Kvuli těm očím má i spoustu problémů. Musí buď nosit tmavý šátek nebo černé a tmavé brýle. Nikdo ani neví, proč baziliškovské oči má.

Je to knihomolka, takže v předmětu měla jasno. V Prasinkách chodila čááásto do knihkupectví. O prázdninách jezdila na Příčnou do knihkupectví, ale jednou jí do oka padl krám na proti. Madam Malkinová. Skrz výlohu na ni mávala úžasná černá sukně a tak do obchodu zavítala. A koníček byl na světě. Strašně ráda prochází obchody všude možně, hlavně na PU. 

Od jejích školních let ji taky doprovází hafoňka Bethony, kterou dostala od profesorky Nerys H. Ghostfieldové. Profesorka vyučovala Péče o tvory a starala se o jednu zatoulanou hafoňku. Jelikož ji uzdravila a nevěděla co s ní, darovala jí svojí jedné z nejoblíbenějších studentek - Selah. Ona profesorka byla u Selah nejoblíbenější  a padly si výborně do oka. Naučila jí také Patronovo zaklínadlo. Trvalo to dlouho, ale nakonec se ho naučila. Její patron je prase. Což celkem odpovídá i k její chuti k jídlu. 

C. Zmlklá