Soutěže 1916
Výuka 2202
Semináře 753
Nebelvír

Autor: Beteramis Athenodoros
Práce odevzdána: 12. 12. 2020 23:56
Soutěž: Náhoda v Bradavicích
Zadavatel soutěže: Veronica Narcissa Williamsová

Zadání soutěže

Občas je třeba ponechat osud náhodě. V této soutěži si to plně vyzkoušíte!

Vašim úkolem bude vytvořit postavu zcela náhodně - její osud svěřte do rukou čísel. Držte se instrukcí pod každou "otázkou". V případě, že se pod ní nachází očíslovaný seznam, nachystejte si náhodný generátor čísel (nebo použijte vlastní hrací kostku, jak je libo). 

Upozornění: Některé generátory jsou v angličtině, u některých výsledků se neváhejte obrátit na překladač! :)

Připraveni?

 

 Křestní jméno mé postavy bude:

Klikněte na odkaz a vygenerované jméno zapište do vypracování soutěže.

Příjmení mé postavy bude:

Klikněte na odkaz a vygenerované příjmení zapište do vypracování soutěže. Nezapomeňtě ve formuláři nastavit Počet jmen na 1 a zaškrtnout mužská i ženská jména. Vygenerovaného křestního jména si nevšímejte, vzešlé příjmení nijak nepřechylujte. Ještě nevíte, co bude vaše postava za pohlaví!

 Přezdívka mé postavy bude:

Klikněte na odkaz a vygenerovanou přezdívku zapište do vypracování soutěže.

Věk mé postavy bude:

Klikněte na odkaz. Jediné, co vás na této stránce zajímá, je kolonka age (in years). Klikněte vedle prázdného políčka na suggest a vzešlé číslo zapište sem do vypracování.

Barva očí mé postavy bude:

Klikněte na odkaz. Do kolonky zadejte své jméno (nejlépe to, co vám vyšlo předtím, ale klidně jen bouchněte hlavou do klávesnice). Výsledek si vlastní nebo cizí pomocí přeložte a zapište do vypracování.

Barva vlasů mé postavy bude:

Klikněte na odkaz. Na stránce objevíte výsledek po zmáčknutí tlačítka spin na kole štěstí.

Má postava bude mít vlasy:

1. dlouhé

2. krátké

Pohlaví mé postavy bude:

1. muž

2. žena

Má postava bude zařazena do koleje:

1. Havraspár

2. Mrzimor

3. Nebelvír

4. Zmijozel

Má postava bude chodit do Bradavic v dobách:

1. Válečná generace (do 1945)

2. Baby boomers (1946-1967)

3. Generace X (1968-1982)

4. Mileniálové (1983-1997)

5. Generace Z (1998 až dosud)

Přítel/kyně mé postavy bude:

Nejprve si vygenerujte číslo a určete, jestli je sudé/liché.

sudé číslo - následujte tento odkaz (V kolonce Number of characters zvolte 1. Klikněte na generate a výsledek zapište sem do vypracování.)

liché číslo - tvá postava s nikým chodit nebude

Úhlavním nepřítelem mé postavy bude:

Klikněte na odkaz. V kolonce Number of characters zvolte 1. Klikněte na generate a výsledek zapište sem do vypracování.

Nejoblíbenějším předmětem mé postavy bude:

Omezte výběr čísel na 1-189 a pak se přes informace o výuce → předměty podívejte, jaký předmět k vzešlému číslu náleží.

Nejoblíbenějším profesorem mé postavy bude:

Klikem na Kabinety se dostanete k seznamu zdejších profesorů. Omezte výběr na 1-36 a výsledné číslo následně přiřaďte příslušnému profesorovi v seznamu. Tedy mdm Aki =1, pan Andrew = 2 až pan Zendaer = 36.

Nejneoblíbenějším profesorem mé postavy bude:

Držte se instrukcí v "otázce" výše.

Nejoblíbenější aktivitou mé postavy bude:

1. průchody Ďáblovou jámou

2. zkoušení si oblečení na Příčné ulici

3. vaření lektvarů

4. Soubojový klub

5. posedávání U Tří košťat

6. famfrpál

7. hraní v herně U Čmouda

8. vykecávání se ve Velké síni

9. bodohrotičství

10. psaní článků

11. pravidelné návštěvy movitých majitelů v Godrikově Dole

12. brigády ve Žluté tlapě

13. psaní sprosťáren v Dívčí umývárně

14. hledání svitků v knihovně

15. návštěvy Zakázaného lesa

16. inzerování U Chytráka

17. mamonářství

Mazlíčkem mé postavy bude:

1. závodní šnek

2. žába

3. exotická žába

4. hafoň

5. kouzelnická kočka

6. krysa

Jméno mazlíčka mé postavy bude:

Klikněte na odkaz. Ujistěte se, že v kolonce How many? máte First name only, hned za tím 1x. Klikněte na Generate a Name! a výsledek zapište do vypracování.

Patronem mé postavy bude:

Klikněte na odkaz. Omezte ve formuláři Number of animals na 1 a klikněte na generate. Vzešlé zvířatko zaznamenejte do vašeho vypracování.

 

Jakmile budete mít hotovo, zvěčněte svou náhodu - tedy postavičku - ručně (tzn. nakreslete) či přes tento odkaz (dress-up hp hra).

Pokud chcete, můžete se pokusit to všechno dát dohromady. Jak získala vaše postava takovou přezdívku? Jaké je její rodinné zázemí? Jak se popasujete např. s nesedícím časem (přítel se ještě nenarodil apod.)? Víte, jaké kouzelnické historické události se staly v době studia vaší postavy? Pokuste se z této velké náhody udělat postavu, která bude aspoň trochu dávat smysl.

Vypracování

Dobrý den, posílám své výsledky:

Křestní jméno: Gob
Příjmení: Douša
Přezdívka: Mateřídouška
Věk: 26
Barva očí: modrá (doslova: okouzlující modrá, která vystřeluje laserové paprsky)
Barva vlasů: blond
Délka vlasů: dlouhé
Pohlaví: muž
Kolej: Mrzimor
Školní docházka v letech: 1968-1982 ( Generace X)
stav: nezadaný
úhlavní nepřítel: Albus Severus Potter
nejoblíbenější předmět: Jak se oblíbeným státi
nejoblíbenější profesor: Hekatea Centaurix
nejneoblíbenější profesor: Kouhei Hasangeki
nejoblíbenější aktivita: hraní v herně U Čmouda
mazlíček: krysa
jméno mazlíčka: Steingrímr
patron: addax

 

Jak tedy vidíte, můj náhodný hrdina se jmenuje Gob Douša, je to flink a povaleč (neřku-li gambler!), který by nejradši patřil k nejoblíbenějším studentům na škole (ostatně, právě proto je jeho nejoblíbenějším předmětem Jak se oblíbeným státi). Bohužel, vzhledem ke svým povahovým kvalitám, podtrženým zejména leností a závislostí na Řachavém Petrovi, má k titulu Oblíbenec roku hodně daleko.

Gob měl nicméně v den svého nástupu do školy velké štěstí a byl zařazen do Mrzimoru, koleje plné laskavých lidí, kteří snad dokáží mít rádi i tu jeho otřesnou krysu. Natož jeho, když on jim (na rozdíl od ní) neohlodává boty, brašny, ani nekálí na křesílka v kolejní místnosti. Naopak, jeho spolužáci mu oddaně nosí jídlo do herny U Čmouda, hledají mu alibi před profesory, aby zdůvodnili jeho častou nepřítomnost na hodinách (a zdá se, že jsou v tomto směru dobří - jediný profesor Hasangeki na příběhy o umírajících tetičkách, synovcích a babičkách nereaguje a dál mu zatvrzele uděluje Trolly), navíc mu půjčují své svrčky a srpce ve chvíli, kdy jemu samotnému vlivem občasných sázek v herně vlastní peníze dojdou.

Určitě si nyní říkáte, že je Gob pěkné kvítko a že jsou jeho rodiče jistě velmi nešťastní, co jim ze synáčka vyrostlo. Není to ale pravda. Rodiče jsou na Goba naopak velmi pyšní. Jsou to mudlové, kteří celý život věřili na existenci kouzelnického světa, na funkčnost magie - a hle, v podobě jejich syna se jim potvrdilo, že měli celý život pravdu! Goba tedy považují za zázračné dítě, snesli by mu modré z nebe a pravdou je, že nemají ani potuchy, že jejich syn coby čaroděj nestojí za moc. Na zadek se posadí i z obyčejného accia, které Gob nakonec s velkou slávou na konci prvního ročníku zvládl, takže co se jich týče, nemohli by být pyšnější.

Jelikož je Gobovi teprve 26 (a vězte, že se již konečně prokousal do 5. ročníku svého studia v Bradavicích! S NKÚ mu drží palce celý Mrzimor - a profesorka Centaurix mu je dokonce i (jako jediný ochotný profesor na hradě) vypsala) a jelikož se píše rok 1980, je vám asi jasné, že svého úhlavního nepřítele milý Gob dosud nepotkal. Respektive, sám je přesvědčený, že ho potkal, jeden jistý chlapec ho U Čmouda pravidelně den co den poráží a přivádí tím Goba na buben a k šílenství - ale ne, to je nic ve srovnání s tím, na co narazí za 40 let, až se potká s mladým panem Potterem. Teprve tehdy Gob pochopí, že dostat se vlivem hry v karty na buben je vlastně dost milá kratochvíle - a že třeba taky může přijít někdo, kdo ho obviní z cíleného krácení daní, z podvodu a okrádání společnosti. A kdo ho za to potom nakonec dostane do Azkabanu. Sice ne na doživotí, to je jasné, ale přesto si milý Gob těch pár let v mozkomořím chládku za rámeček nedá.

Celý život zůstane sám, samozřejmě, kdo by o něj stál - každopádně ale v době, kdy se s naším hrdinou setkáváme my, je ještě stále plný ideálů a pevně věří, že až U Čmouda dost zbohatne, holky za ním poletí jako vosy, až je nakonec bude muset odhánět.

No zbývá asi už jen vysvětlit jeho přezdívku. Je myslím celkem zjevná, protože v Mrzimoru se setkáváme se samými hezkými přezdívkami a zatímco třeba v Nebelvíru by se mu říkalo Rebel a ve Zmijozelu Lemra, v Havraspáru Pitomec, v Mrzimoru je Mateřídouškou. Protože jak jinak říct malému Doušovi, tedy (pozor, mrzimorský humor) Douškovi, kterému jeho pyšná milující maminka každý týden posílá cukrátka, dopisy a nadšené pozdravy. Mudlovskou poštou, samozřejmě, což kolejní ředitelce Mrzimoru způsobuje neustálé problémy - a vedoucí mudlovské pošty v nejbližším městečku zase nevysvětlitelné výpadky paměti.

 

Madam, jak to tak vypadá, byl by ten hrdina vážně senzační. Dokázala bych toho o něm napsat spoustu =D A ještě přikládám jeho podobiznu!

 

S úctou

Beteramis Athenodoros