Zadání soutěže
Občas je třeba ponechat osud náhodě. V této soutěži si to plně vyzkoušíte!
Vašim úkolem bude vytvořit postavu zcela náhodně - její osud svěřte do rukou čísel. Držte se instrukcí pod každou "otázkou". V případě, že se pod ní nachází očíslovaný seznam, nachystejte si náhodný generátor čísel (nebo použijte vlastní hrací kostku, jak je libo).
Upozornění: Některé generátory jsou v angličtině, u některých výsledků se neváhejte obrátit na překladač! :)
Připraveni?
Křestní jméno mé postavy bude:
Klikněte na odkaz a vygenerované jméno zapište do vypracování soutěže.
Příjmení mé postavy bude:
Klikněte na odkaz a vygenerované příjmení zapište do vypracování soutěže. Nezapomeňtě ve formuláři nastavit Počet jmen na 1 a zaškrtnout mužská i ženská jména. Vygenerovaného křestního jména si nevšímejte, vzešlé příjmení nijak nepřechylujte. Ještě nevíte, co bude vaše postava za pohlaví!
Přezdívka mé postavy bude:
Klikněte na odkaz a vygenerovanou přezdívku zapište do vypracování soutěže.
Věk mé postavy bude:
Klikněte na odkaz. Jediné, co vás na této stránce zajímá, je kolonka age (in years). Klikněte vedle prázdného políčka na suggest a vzešlé číslo zapište sem do vypracování.
Barva očí mé postavy bude:
Klikněte na odkaz. Do kolonky zadejte své jméno (nejlépe to, co vám vyšlo předtím, ale klidně jen bouchněte hlavou do klávesnice). Výsledek si vlastní nebo cizí pomocí přeložte a zapište do vypracování.
Barva vlasů mé postavy bude:
Klikněte na odkaz. Na stránce objevíte výsledek po zmáčknutí tlačítka spin na kole štěstí.
Má postava bude mít vlasy:
1. dlouhé
2. krátké
Pohlaví mé postavy bude:
1. muž
2. žena
Má postava bude zařazena do koleje:
1. Havraspár
2. Mrzimor
3. Nebelvír
4. Zmijozel
Má postava bude chodit do Bradavic v dobách:
1. Válečná generace (do 1945)
2. Baby boomers (1946-1967)
3. Generace X (1968-1982)
4. Mileniálové (1983-1997)
5. Generace Z (1998 až dosud)
Přítel/kyně mé postavy bude:
Nejprve si vygenerujte číslo a určete, jestli je sudé/liché.
sudé číslo - následujte tento odkaz (V kolonce Number of characters zvolte 1. Klikněte na generate a výsledek zapište sem do vypracování.)
liché číslo - tvá postava s nikým chodit nebude
Úhlavním nepřítelem mé postavy bude:
Klikněte na odkaz. V kolonce Number of characters zvolte 1. Klikněte na generate a výsledek zapište sem do vypracování.
Nejoblíbenějším předmětem mé postavy bude:
Omezte výběr čísel na 1-189 a pak se přes informace o výuce → předměty podívejte, jaký předmět k vzešlému číslu náleží.
Nejoblíbenějším profesorem mé postavy bude:
Klikem na Kabinety se dostanete k seznamu zdejších profesorů. Omezte výběr na 1-36 a výsledné číslo následně přiřaďte příslušnému profesorovi v seznamu. Tedy mdm Aki =1, pan Andrew = 2 až pan Zendaer = 36.
Nejneoblíbenějším profesorem mé postavy bude:
Držte se instrukcí v "otázce" výše.
Nejoblíbenější aktivitou mé postavy bude:
1. průchody Ďáblovou jámou
2. zkoušení si oblečení na Příčné ulici
3. vaření lektvarů
4. Soubojový klub
5. posedávání U Tří košťat
6. famfrpál
7. hraní v herně U Čmouda
8. vykecávání se ve Velké síni
9. bodohrotičství
10. psaní článků
11. pravidelné návštěvy movitých majitelů v Godrikově Dole
12. brigády ve Žluté tlapě
13. psaní sprosťáren v Dívčí umývárně
14. hledání svitků v knihovně
15. návštěvy Zakázaného lesa
16. inzerování U Chytráka
17. mamonářství
Mazlíčkem mé postavy bude:
1. závodní šnek
2. žába
3. exotická žába
4. hafoň
5. kouzelnická kočka
6. krysa
Jméno mazlíčka mé postavy bude:
Klikněte na odkaz. Ujistěte se, že v kolonce How many? máte First name only, hned za tím 1x. Klikněte na Generate a Name! a výsledek zapište do vypracování.
Patronem mé postavy bude:
Klikněte na odkaz. Omezte ve formuláři Number of animals na 1 a klikněte na generate. Vzešlé zvířatko zaznamenejte do vašeho vypracování.
Jakmile budete mít hotovo, zvěčněte svou náhodu - tedy postavičku - ručně (tzn. nakreslete) či přes tento odkaz (dress-up hp hra).
Pokud chcete, můžete se pokusit to všechno dát dohromady. Jak získala vaše postava takovou přezdívku? Jaké je její rodinné zázemí? Jak se popasujete např. s nesedícím časem (přítel se ještě nenarodil apod.)? Víte, jaké kouzelnické historické události se staly v době studia vaší postavy? Pokuste se z této velké náhody udělat postavu, která bude aspoň trochu dávat smysl.
Vypracování
Zdravím,
takže:
Jméno mé postavy bude: LAHAIROI
Přímení mé postavy bude: František/ová
Přezdívka mé postavy bude: Tomík
Věk mé postavy bude: 27
Barva očí mé postavy bude: ohnivě žluté (ach svatý pikaču)
Barva vlasů mé postavy bude: Dip Dyed (vyber si barvu) ... to jsem si musel najít a asi teda dáme hnědé s růžovou, protože to políčko bylo růžové
Má postava bude mít vlasy: krátké
Pohlaví mé postavy bude: muž
Má postava bude zařazena: Mrzimor
Má postava bude chodit do Bradavic: Válečná generace (1945)
Přítel/kyně mé postavy bude: Marcus Flint
Úhlavním nepřítelem mé postavy bude: Madam Rolanda Hoochová
Nejoblíbenějším předmětem mé postavy bude: Lexikon úspěšné čarodějky
Nejoblíbenějším profesorem mé postavy bude: Prof. Eillen McFir Elat
Nejneoblíbenějším profesorem mé postavy bude: Prof. Oresta McCollin Vianueva
Nejoblíbenější aktivitou mé postavy bude: hledání svitků v knihovně
Mazlíčkem mé postavy bude: exotická žába
Jméno mazlíčka bude: Menna
Patronem mé postavy bude: Velryba grónská
A zde už je Tomík zvěčněný:
Přeji hezký den,
Ludovic Astier