V minulém kole soutěže jste měli možnost vytvořit si úplně jiný charakter. Ale protože každý příběh má pokračování, nemůžeme vaše charaktery jen tak nechat tonout v prázdnotě!
Kdo minulé kolo nevypracoval, může začít buď s polovičatým charakterem (reálie z minulého kola soutěže nebudou známy), nebo si charakter bez nároku na hodnocení udělá. V
archivu naleznete zadání předchozího kola.
Držte se instrukcí pod každou "otázkou". V případě, že se pod ní nachází očíslovaný seznam, nachystejte si
náhodný generátor čísel (nebo použijte vlastní hrací kostku, jak je libo).
Má postava bude řešit dárky na Vánoce: (0,5 srpců)
1. se značným předstihem
2. se značným zpožděním
3. vůbec
Má postava oslaví Vánoce: (0,5 srpců)
1. v Bradavicích
2. doma s nejbližšími
Před vánočními prázdninami má postava: (0,5 srpců)
1. v kuchyni přimíchá do jídel lektvar, po jehož požití studentům před odjezdem domů narostou sobí parohy
2. ukradne sovu ze školního sovince a dá jí nový domov
3. pomůže skřítkům v úklidu kolejních prostor
4. vyvolá koulovačku ve Velké síni
5. si bude neustále pobrukovat vánoční písně
6. bude všem vykládat o svém plánu se přes svátky pilně učit do školy
Na vánočním kolejním večírku má postava: (0,5 srpců)
1. bude moderovat celý večírek
2. se bude účastnit každé aktivity
3. se bude nudit
4. bude duchem nepřítomná, ale záhadně se dostaví na finální fotku
Na poslední hodině věštění si má postava vyvěští: (0,5 srpců)
Klikněte na odkaz a z nabídky si vytáhněte dvě karty.
Výsledek mi shrňte do vypracování, abyste věděli, co postavu čeká!
Na štědrovečerní večeři si má postava oblékne: (0,5 srpců)
Klikněte na odkaz a následně na
dress up!. Přeložte anglický text nebo ho překopírujte do vypracování (v případě, že anglicky neumíte a překladač neporadil).
Na štědrovečerní večeři bude má postava jíst: (0,5 srpců)
Klikněte na odkaz a nechte předvolby nastaveny tak, jak jsou po příchodě na stránku. Zmáčkněte
Spin the wheel a do vypracování zapište výsledný chod.
Pod stromečkem má postava najde: (0,5 srpců)
Nastavte v generátoru rozmezí čísel 2-36. Výsledné číslo bude počet dárků, které postava k Vánocům dostane.
Nejoblíbenějším dárkem mé postavy bude: (0,5 srpců)
Klikněte na odkaz. V
Edit Settings omezte
Quantity na 1 a klepněte na
rerun. Vygenerovaný dárek pak vepište do vypracování.
Nejneoblíbenějším dárkem mé postavy bude: (0,5 srpců)
Stejný odkaz jako výše, jen klikněte na rerun.
Vánoční tradicí mojí postavy je: (1 srpec)
Klikněte na odkaz. To, co se vám vygeneruje jako
první (bez toho, aniž byste klikli na tlačítko), je
tradice, kterou postava nemá ráda, zapište ji do vypracování.
Následně klikněte na zjistit a vygenerovanou tradici, kterou postava běžně provozuje, zapište do vypracování.
Po Vánocích má postava pojede na dovolenou na: (1 srpec)
Klikněte na odkaz a na
generate my destination. Tu si do vypracování zapište jako
destinaci (tu zapisujete vždy jako:
město, stát),
kam postava hrozně chce.
Následně si vygenerujte číslo:
- pokud vám vyšlo první nebo poslední číslo z vámi zadaného rozsahu v generátoru (zadali jste např. 1-6 a vygenerovala se vám 6), tak postava bude po Vánocích doma, jinak:
- pokud je liché, postava bude chtít do nějaké zimní lokace (nahoře vedle ER je Add Filters → z nabídky vyberete pouze skiing → apply and spin) a výslednou destinaci si zapíšete do vypracování jako dovolenou, kam postava nakonec jela
- pokud je sudé, postava už má zimy dost a chce vyrazit za teplem (nahoře vedle ER je Add Filters → z nabídky vyberete pouze beaches → apply and spin) a výslednou destinaci si do vypracování zapíšete jako dovolenou, kam postava nakonec jela
Nejlepší/m kamarádem/kou mé postavy bude: (1 srpec)
Klikněte na odkaz. Ihned s načtením stránky se vám vygeneruje něčí jméno - než kliknete na generate (naposledy se pomodlit), zaznamenejte si toto jméno jako
nechtěného kamaráda (takového, který se s vámi pořád nějakým způsobem snaží loudit do života, ať už ho tam sebevíc nechcete).
Následně klikněte na generate a zapište si nejlepší/ho kamaráda/ku.
Poté si vygenerujte číslo.
- Pokud je liché, žádné další nejlepší kamarády už nemáte,
- pokud sudé, klikněte znovu na generate a zapište si dalšího kamaráda.
Tento algoritmus opakujte až do doby, dokud vám nepadne liché číslo. Pokud vám tedy padlo hned zezačátku, jdete rovnou na další položku, pokud až napotřetí, jdete na další položku až po třetím vygenerováni kamaráda.
Nejlepší kamarád/ka mojí postavy: (0,5 srpců)
1. ve skutečnosti pomlouvá mou postavu
3. je využíván mojí postavou
4. vyžívá moji postavu
5. je kamarádem do deště
6. je pro každou špatnost
7. je andílek
8. má spoustu dalších kamarádů, se kterými se má postava nepřátelí
9. má divné rodiče
10. létá ze vztahu do vztahu
11. jí krade zásoby sladkostí
12. má podivný styl oblékání
13. má vždycky zkažený dech
14. chodí všude pozdě
15. má hezkého sourozence
Má postava oslaví Nový rok: (0,5 srpců)