Soutěže 2065
Výuka 2374
Semináře 810
Mrzimor

Autor: Ludovic Astier
Práce odevzdána: 1. 1. 2021 18:47
Soutěž: Náhoda v Bradavicích - prosincová edice
Zadavatel soutěže: Veronica Narcissa Williamsová

Zadání soutěže

V minulém kole soutěže jste měli možnost vytvořit si úplně jiný charakter. Ale protože každý příběh má pokračování, nemůžeme vaše charaktery jen tak nechat tonout v prázdnotě!
Kdo minulé kolo nevypracoval, může začít buď s polovičatým charakterem (reálie z minulého kola soutěže nebudou známy), nebo si charakter bez nároku na hodnocení udělá. V archivu naleznete zadání předchozího kola.
Držte se instrukcí pod každou "otázkou". V případě, že se pod ní nachází očíslovaný seznam, nachystejte si náhodný generátor čísel (nebo použijte vlastní hrací kostku, jak je libo). 
 
Má postava bude řešit dárky na Vánoce: (0,5 srpců)
1. se značným předstihem
2. se značným zpožděním
3. vůbec
 
Má postava oslaví Vánoce: (0,5 srpců)
1. v Bradavicích
2. doma s nejbližšími
 
Před vánočními prázdninami má postava: (0,5 srpců)
1. v kuchyni přimíchá do jídel lektvar, po jehož požití studentům před odjezdem domů narostou sobí parohy
2. ukradne sovu ze školního sovince a dá jí nový domov
3.  pomůže skřítkům v úklidu kolejních prostor
4. vyvolá koulovačku ve Velké síni
5. si bude neustále pobrukovat vánoční písně
6. bude všem vykládat o svém plánu se přes svátky pilně učit do školy
 
Na vánočním kolejním večírku má postava: (0,5 srpců)
1. bude moderovat celý večírek
2. se bude účastnit každé aktivity
3. se bude nudit
4. bude duchem nepřítomná, ale záhadně se dostaví na finální fotku
 
Na poslední hodině věštění si má postava vyvěští: (0,5 srpců)
Klikněte na odkaz a z nabídky si vytáhněte dvě karty. Výsledek mi shrňte do vypracování, abyste věděli, co postavu čeká!
 
Na štědrovečerní večeři si má postava oblékne: (0,5 srpců)
Klikněte na odkaz a následně na dress up!. Přeložte anglický text nebo ho překopírujte do vypracování (v případě, že anglicky neumíte a překladač neporadil).
 
Na štědrovečerní večeři bude má postava jíst: (0,5 srpců)
Klikněte na odkaz a nechte předvolby nastaveny tak, jak jsou po příchodě na stránku. Zmáčkněte Spin the wheel a do vypracování zapište výsledný chod.
 
Pod stromečkem má postava najde: (0,5 srpců)
Nastavte v generátoru rozmezí čísel 2-36. Výsledné číslo bude počet dárků, které postava k Vánocům dostane.
 
Nejoblíbenějším dárkem mé postavy bude: (0,5 srpců)
Klikněte na odkaz. V Edit Settings omezte Quantity na 1 a klepněte na rerun. Vygenerovaný dárek pak vepište do vypracování.
 
Nejneoblíbenějším dárkem mé postavy bude: (0,5 srpců)
Stejný odkaz jako výše, jen klikněte na rerun.
 
Vánoční tradicí mojí postavy je: (1 srpec)
Klikněte na odkaz. To, co se vám vygeneruje jako první (bez toho, aniž byste klikli na tlačítko), je tradice, kterou postava nemá ráda, zapište ji do vypracování.
Následně klikněte na zjistit a vygenerovanou tradici, kterou postava běžně provozuje, zapište do vypracování.
 
Po Vánocích má postava pojede na dovolenou na: (1 srpec)
Klikněte na odkaz a na generate my destination. Tu si do vypracování zapište jako destinaci (tu zapisujete vždy jako: město, stát), kam postava hrozně chce.
Následně si vygenerujte číslo:
  • pokud vám vyšlo první nebo poslední číslo z vámi zadaného rozsahu v generátoru (zadali jste např. 1-6 a vygenerovala se vám 6), tak postava bude po Vánocích doma, jinak:
  • pokud je liché, postava bude chtít do nějaké zimní lokace (nahoře vedle ER je Add Filters → z nabídky vyberete pouze skiingapply and spin) a výslednou destinaci si zapíšete do vypracování jako dovolenou, kam postava nakonec jela
  • pokud je sudé, postava už má zimy dost a chce vyrazit za teplem (nahoře vedle ER je Add Filters → z nabídky vyberete pouze beachesapply and spin) a výslednou destinaci si do vypracování zapíšete jako dovolenou, kam postava nakonec jela
 
Nejlepší/m kamarádem/kou mé postavy bude: (1 srpec)
Klikněte na odkaz. Ihned s načtením stránky se vám vygeneruje něčí jméno - než kliknete na generate (naposledy se pomodlit), zaznamenejte si toto jméno jako nechtěného kamaráda (takového, který se s vámi pořád nějakým způsobem snaží loudit do života, ať už ho tam sebevíc nechcete).
Následně klikněte na generatezapište si nejlepší/ho kamaráda/ku.
Poté si vygenerujte číslo.
  • Pokud je liché, žádné další nejlepší kamarády už nemáte,
  • pokud sudé, klikněte znovu na generate a zapište si dalšího kamaráda.
Tento algoritmus opakujte až do doby, dokud vám nepadne liché číslo. Pokud vám tedy padlo hned zezačátku, jdete rovnou na další položku, pokud až napotřetí, jdete na další položku až po třetím vygenerováni kamaráda.
 
Nejlepší kamarád/ka mojí postavy: (0,5 srpců)
1. ve skutečnosti pomlouvá mou postavu
2. závidí mojí postavě
3. je využíván mojí postavou
4. vyžívá moji postavu
5. je kamarádem do deště
6. je pro každou špatnost
7. je andílek
8. má spoustu dalších kamarádů, se kterými se má postava nepřátelí
9. má divné rodiče
10. létá ze vztahu do vztahu
11. jí krade zásoby sladkostí
12. má podivný styl oblékání
13. má vždycky zkažený dech
14. chodí všude pozdě
15. má hezkého sourozence

Má postava oslaví Nový rok: (0,5 srpců)
1. sama samotinká
2. se svými nejbližšími
3. pořádným večírkem s kýmkoliv
Má postava se po Novém roce probudí: (0,5 srpců)
1. na střeše Astronomické věže
2. u sebe doma
3. U Tří košťat
4. v posteli s domácím skřítkem, kentaurem a prázdnou lahví Ohnivé whiskey
5. v nemocnici U sv. Munga
6. v pelíšku svého mazlíčka
7. na dně Hannibalova jezera s žábry a v obklopení několika jezerních lidí
Má postava si dá do Nového roku předsevzetí: (0,5 srpců)
1. žádné
2. zlepšit svůj školní prospěch
3. pomoct týmu vyhrát famfrpálový pohár
4. přestěhovat se do továrny na výrobu čokoládových žabek
5. tisíckrát úspěšně projít jámou
6. nic si nekoupit z NiTě
7. získat nejvíce magíků na škole
8. vypracovat každou vypsanou soutěž
9. bodohrotit
10. psát sprostoty na zdi Dívčí umývárny každé pondělí a pátek
11. dostat se do vedení koleje
12. obletět svět na hřbetu draka
13. naučit se co nejvíce kouzel
14. zfialovět
 
Pokud chcete, můžete se pokusit to všechno dát dohromady. Inspiraci, jak na to, naleznete v archivu. (20 srpců za A4)
Anebo můžete zvěčnit u Paštičky svou reálnou hog postavičku s vaším nejlepším kamarádem (co vám vyšel v soutěži!). Kdyby nebyl kamarád k zastižení, můžete skrze malování předstírat, že jste se vyfotili. Či zvěčněte svou Náhodu s vygenerovaným kamarádem! (8 srpců)

Vypracování

Zdravím,

Lahairoi František... teda vlastně Tomík:

Neřeší dárky vůbec.

Oslaví Vánoce v Bradavicích.

Před vánočními prázdninami vyvolá koulovačku ve Velké síni.

Na poslední hodině věštění si vyvěštil, že ho čeká nová láska nebo utužení té stávající lásky.

K štědrovečerní večeři jeho oblečení bylo vyvedeno v hnědé a tmavě modré barvě. Na sobě měl tuniku s jedním dlouhým širokým rukávem a pár krátkých bot. K tomu jako doplněk pásek a mašli do vlasů.

K štědrovečerní večeři měl Mussel and monkfish polévku.

Pod stromečkem našel 24 dárků.

Jeho nejoblíbenějším dárkem byl basketbalový míč.

A jeho nejméně oblíbený dárek byla přiléhající dámská hlenka (tričko nebo blůza) s dlouhým rukávem.

Na vánoce nemá rád stavění ryb, avšak běžně provozuje kuchání a porcování cukroví.

Po Vánocích by chtěl jet do Milronu Keynesu ve Velké Británii, ale pojede do Rena ve Spojených státech.

Jeho nechtěným kamarádem je Terii Rossi a nejlepšími kamarády jsou Felix Stone a Réza z Oříšků.

Jeho nejlepší kamarádi jsou kamarádi do deště.

Noví rok oslaví se svými nejbližšími.

Po novém roce se probudí v pelíšku svého malíčka. (Chudák Menna)

A dá si předsevzetí zlepšit svůj školní prospěch.

 

Tomík bohužel nezastihl pana Paštičku, ale stejně se se svými přáteli nechal vyfotit nechtěným kamarádem, takže na fotce jsou Tomík, Marcus, Réza a Felix.

Snad to nebude vadit, pokud ano, co se dá dělat, příště třeba budou urputněji hledat pana Paštičku.

 

Přeji hezký den i šťastný nový rok!

Ludovic Astier