Zadání soutěže
Mnozí z vás jistě znají dětskou deskovou hru hadi a žebříky (snakes and ladders). Málokdo ale ví, že se z obyčejné hry dá udělat třeba motivační plán!
Ve hře jde o to, že házíte kostkou a pohybujete se figurkou po herní desce. Pokud stoupnete na políčko s žebříkem, posouváte se po žebříku nahoru, pokud stoupnete na hlavu hada, posouváte se dolů až na konec jeho ocasu.
Na internetu naleznete spoustu a spoustu předloh, případně si můžete hrací desku nakreslit od píky sami! Pro inspiraci nabízím následující odkazy na předlohy, které sami můžete využít. Nebojte se přitom vyměnit hady a žebříky třeba za černé díry a komety, stříkací hadice a skluzové tyče nebo hůlky a smrtijedské znaky. Do vypracování, pokud to nebude jasné, napište, že jste čerpali z předlohy, případně, že jste hrací desku dělali sami.
V žebřících by měly být výzvy, které vám dělají radost, do kterých se vám na hogu chce (třeba 100x průchod jámou, hodit na někoho v síni hnojůvku, zúčastnit se kolejního večírku, získat magíka z návštěvy profesora v GD...), hadi by měli znázorňovat výzvy, do kterých se vám moc nechce, ale když padne kostka blbě, pokusíte se je udělat (jako dopsat úkoly na hogu, neutratit/vydělat si 10 galeonů, nasbírat 500 bodů...). Berte to jako možnost splnění si hned několika magíků nebo posunutí se v žebříčcích!
Ke každé splněné výzvě potřebuji samozřejmě doložit print o splnění v takové podobě, abych věděla, že jste to opravdu splnili! Tedy, pokud se rozhodnete nasbírat 500 bodů, potřebuji znát stav vašich bodů předtím!
Určitě vás nechci omezovat v počtu políček, ale pokud si jich nastavíte třeba 60 a nasázíte si do nich 30 výzev, z nichž 25 kvůli hodu kostkou musíte splnit, pak byste si na to měli udělat dostatek času! :) Strhávat body za menší počet políček určitě nebudu.
Na plánku buď potřebuju vidět napsány konkrétní výzvy nebo mi do vypracování napíšete číslo políčka a co se pod ním skrývalo. Políčka, na kterých nejsou žebříky nebo hadi, můžou být prázdné, ale pokud si tam chcete dát třeba nějaká ocenění (případně vymyslíte ještě něco na ztížení mezi výzvami) po cestě jako kup si šaty z NiTě nebo sněz fazolku v síni, nebude to žádný problém.
To, na jaká políčka se dostanete, by mě určovat hod kostkou. Pokud si pravidla nějak upravíte, oznamte to ve vypracování prosím!
Hodnocení
- černobílá verze předlohy, kterou si stáhnete, spolu s výzvami/úkoly vám vynese 20 b/sr
- vaše vlastní černobílá verze spolu s výzvami/úkoly vám vynese 30 b/sr
- barevná verze vám vynese +10 b/sr navíc
- doprovodný komentář, jak jste hrou postupovali a jak vám to šlo, vám vynese +10 b/sr
- dále si ponechávám bonus 5-10 b/sr dle toho, jak moc to budete mít promyšlené či jak pěkně to bude vypadat
Vypracování
Krásný den, madam Veru. :)
Herní plán jsem si namalovala svůj vlastní, ale inspirovala jsem se Vašim návrhem 34 políček.
Váš herní plán:
Mám ovšem vyměněné pozice prvního hada a prvního žebříku. Nebyl to úmysl, ale obyčejné pochybení.
Můj herní plán:
Jak můžete vidět, žebříky jsem vyměnila za známý nebelvírský trojlístek:
•políčko č. 1 – Harry Potter
•políčko č. 15 – Ron Weasley
•políčko č. 21 – Hermiona Grangerová
Červené jiskry (hvězdičky) z jejich hůlek Vás posunou na vyšší políčka.
Hady jsem naopak vyměnila za Smrtijedy:
•políčko č. 11 – Lord Voldemort
•políčko č. 27 – Bellatrix Lestrangeová
•políčko č. 33 – Fenrir Šedohřbet
Zelené jiskry (hvězdičky) z hůlek Smrtijedů Vás naopak vrátí na políčka nižší.
Ve Vašem zadání jste uvedla, že si máme dosadit výzvy, do kterých se nám na naší škole chce a do kterých se nám chce méně. Jak již o mně ale víte, jsem narozená ve znamení Panny a jakékoliv nabourání mého systému by pro mne bylo spíš ke škodě než k užitku. Dovolila jsem si proto z této deskové hry vytvořit svůj vlastní motivační plán. A moc Vám za tuto soutěž děkuji, protože to je perfektní nápad.
Občas si nevím rady, jak skloubit dohromady Hogwarts a mudlovský život. Rozhodla jsem se tedy, že políčka kladných hrdinů budou znamenat jednotnou výzvu, a to vypracovat soutěž. Políčka se Smrtijedy budou naopak znamenat činnost v mudlovském světě.
Jako figurka mu posloužil jeden z mnoha bubáčků z 3D tiskárny, které si Cinex přinesl z natáčení halloweenského průvodu. Můj výrobek to tedy není.
Kostku jsem použila virtuální –
Vše je připraveno ke hře:
1.hod
1.tah
2.hod
2.tah
3.hod
3.tah
4.hod
4.tah
Hod kostkou mne poslal na políčko s Ronem.
Ronova hůlka mne posunula až na políčko č. 26.
Výzva! Kladný hrdina mi velí vypracovat jednu soutěž.
Stav mých vypracovaných soutěží:
Vaši soutěž Colors in Motion mám vypracovanou. Další jsou na řadě Hadi a žebříky, na kterých pracuji, takže jdeme dál – Ctnostně neřestný hostinec – kolo šestnácté.
Splněno! Jdeme tedy hrát dál.
5.hod
5.tah
6.hod
6.tah
Snad jsem si nemyslela, že to bude tak jednoduché! Hod kostkou mne poslal na políčko se Šedohřbetem.
Šedohřbetova hůlka mne vrátila zpět až na políčko č. 18.
Výzva! Smrtijed má pro mne úkol v mudlovském světě.
Jak se můžete přesvědčit, nutně potřebuji umýt nádobí:
Splněno!
Vraťme se tedy zpátky ke hře.
7.hod
7.tah
8.hod
8.tah
9.hod
9.tah
10.hod
10.tah
11.hod
11.tah
12.hod
12.tah
Figurka se nikam neposouvá.
13.hod
13.tah
Figurka se stále nikam neposouvá.
14.hod
14.tah
Pochopitelně. Můj průchod cílovou páskou opět hatí Fenrir Šedohřbet, který mne znovu vrací až na políčko č. 18.
Výzva! A znovu tu máme úkol v mudlovském světě. Půjdu tedy vynést smetí. Nyní však nastává taková zajímavá kulišárna s důkazním materiálem.
Na první fotografii stojím před naším bytem a na zemi můžete vidět pytel s odpadky.
Jako druhou fotografii jsem Vám chtěla poslat tu, kde držím onen pytel nad popelnicí, jenomže bohužel nemám třetí ruku, ve které bych držela ještě jmenovku.
Rozhodla jsem se tedy, že Vám zhotovím fotografii, jak stojím u popelnic, ale hodiny ukazovaly 22.48, tudíž byla tma jako v ranci. Když jsem zaostřila jmenovku, nebylo vůbec rozpoznat, co se nachází v pozadí. Vyfotografovala jsem Vám tedy jen ty popelnice.
Upřímně doufám, že mne nikdo ze sousedů nepozoroval. („No Maruno, to se poď na něco podivat! Ty mladý už nevěděj, co na ty svoje internety dávat. Vidiš to? Támhleta se normálně fotí, jak de s košem!“)
Na závěr jsem Vám ještě vyfotografovala, že před bytem už onen pytel neleží.
Heh, ano. Klidně jsem ho mohla posunout o půl metru dál. U soudu by mi to asi neprošlo, ale budu doufat, že Vy mi uvěříte, že se tento příběh skutečně stal a že si ho nevymysleli naši scenáristé.
Úkol tedy (přísahám!) splněn. Můžeme se vrátit ke hře.
15.hod
15.tah
Hned následující hod kostkou mne poslal na políčko s Hermionou.
Její hůlka mne posunula až na políčko č. 31.
Výzva! Kladná hrdina mi předhazuje další soutěž.
Na řadě by měla byt soutěž Tvoříme z přírodního materiálu. Přírodního materiálu ještě ale v tuto chvíli nemám dostatek a jak víte, momentálně je 11 v noci, takže pátrat po kaštanech a šiškách se v tuto chvíli neodvažuji.
Tuto soutěž tedy prozatím přeskakuji a vrhám se na Vaši soutěž Kdo? Kdy? Jak? Co dělali? Kde? – sběr.
Hotovo! Můžeme hrát.
16.hod
16.tah
Figurka zůstává na místě.
17.hod
17.tah
Hurá! Vyhrála jsem! Autogramy až na letišti.
S pozdravem
Princess Star