Soutěže 1916
Výuka 2219
Semináře 753
Zmijozel

Autor: Christina Meadows
Práce odevzdána: 12. 10. 2022 15:05
Soutěž: Hog simíctvo
Zadavatel soutěže: Veronica Narcissa Williamsová

Zadání soutěže

Určitě znáte hru The Sims. V této soutěží se tak trochu vžijete do simíků, ale ne tak ledajakých! Vašim úkolem je si buď vybrat postavy z hradu, nebo využít generátoru, tedy náhodnosti!

 

Instrukce ohledně generátoru:

Tlačítek je hodně, abyste mohli případně generovat jen jednu položku do doby, než se vám jméno bude líbit (což už není moc náhodné, že!)

 

Představte si, že náš hrad je pouhá hra (:0 !) a vaše vybraná hog postavička (nesmíte to být vy!) je pouhou figurou na herní ploše. Protože se jedná o simulátor, můžete jí dělat, co se vám zamane. Mnozí množí, jiní budují kariéru, další zase ničí simčí životy. Co s vaším simíkem uděláte vy?

Ha! Volnou rukou vám skutečně nedám! Podmínky simulace zní:

  1. Představte mi vašeho simíka! (4 b/sr)
    • prošmejděte dané osobě profil skrz naskrz, nastřádejte intel a pak ho zde prezentujte v podobě (respektive po vzoru TS4):
      • Aspirace: [doplňte hlavní cíl, ke kterému tento simík směřuje podle vás - je to snad vrchní vařič lektvarů nebo světoznáma celebrita?)]
      • Vlastnosti (přesně tři!): [popište právě třemi vlastnostmi charakter tohoto simíka na základě průzkumu postavičky, případně využijte toho, že je osobně znáte]
  2. Co máte v pracovní den na práci? (5 b/sr)
    • jste student? zaměstnanec? či snad profesor? Mrkněte, co má student přihlášeno za předměty, zaměstnanec za semináře/profesi, profesor za učební plán a podle toho sestavte rozvrh na určitý den. Můžete dodávat v grafické i textové podobě.
      • např. máte bodohrotiče, tak víte, že musíte v 8 ráno vstávat a psát úkoly, v 10 jdete na POKT, ve 12 při obědě píšete úkoly a v jednu už jste zas na dalším předmětu + k tomu máte prefekta, takže se ještě staráte o kočírování studentů, pomoc s vnitrokolejkou, kopání do jezera a dozor nad chováním studentů! Ale jak tohle všechno bude vypadat na vašem časovém harmonogramu?
  3. Volno! Odproštěni od pracovních povinností! Je nutné, protože máte frustraci velmi vysoko. Ale co budete dělat? Buď si jednu z možností vyberte, nebo vygenerujte číslo! (2 b/sr)
    1. Flirtovat s jiným vybraným hog simíkem ve VS (k výběru simíka lze použít opět generátor!).
    2. Jít kalit ke Třem! (posedět aspoň s někým u stolu!)
    3. Vloudit se do školní kuchyně a požírat věci z talíře.
    4. Padat do jámy.
    5. Jíst Bertíkovy fazolky.
    6. Házet Kouzelný prášek "Láska bolí" na jiného vybraného hog simíka ve VS (k výběru simíka lze použít opět generátor!).
    7. Štědře darovat 1 srpec jiné koleji, než ve které je/byl váš simík.
    8. Vypracovat libovolný kvízzískat z něj všechny mozečky.
    9. Na Příčné si koupit něco na sebe.
    10. Libovolnému famfrpálovému kapitánovi napsat sovu: "Vídím, že netrénuješ!"
  4. Jíst za dva! Těžko říct, jak se to stalo, ale najednou očekáváte přírůstek do rodiny! Zodpovězte otázky! (3 b/sr)
    • Kdo je otcem/matkou dítěte?
      • buď si hog simíka vygenerujte, nebo vyberte ze seznamu osob
    • Jak se bude dítě jmenovat?
      • opětovně vygenerujte hog simíka a jeho křestní jméno bude jméno dítěte, nebo vyberte křestní jméno ze seznamu hradních obyvatel
  5. Tragédie! Váš simík zamřel po hysterickém záchvatu smíchu. Co ho tak rozesmálo? Buď si jednu z možností vyberte, nebo vygenerujte číslo! (1 b/sr)
    1. konverzace ve VS
    2. dění v kolejním pokecu
    3. že někdo vtipně zkomolil jméno vašeho simíka
    4. že jinému vybranému/vygenerovanému simíkovi konečně narostly vousy
    5. hodnocení Módní patroly
    6. memes z Hadího krále či Hog v kocke z ŽT
    7. jméno mazlíčka jiného vybraného/vygenerovaného simíka
    8. čerstvě vytažený předmět z jezera
    9. výprava do Zakázaného lesa
    10. tato soutěž

Co se týče bodu 3, tak ano, druhý bod získáte za to, že úkol opravdu splníte a doložíte tuto skutečnost printscreenem!

 

V druhé části můžete napsat double drabble o vašem řádění za simíka podle vylosovaných událostí z první části. Do 200 slov to celé nějak efektivně shrňte!

 

Vypracování

Dobrý den, sl. Veru,

 

posílám vypracování:

 

1. Mým simíkem je Maraike Auri Nordahl. Aspiruje k tomu, aby se stala hlavní ředitelkou kouzelnického Ústavu pro jazyk český. Jejími hlavními vlastnostmi jsou: 

2. Maraike navštěvuje jen dva předměty: Literární seminář - poezie a Taje času. Kvůli tomu druhému má perfektní skill v time managementu a její ráno začíná následovně: vstává v 7 ráno. Ne, že by měla snad tolik povinností, ale v čase od 7 do 8, kdy se začíná podávat snídaně, překontrolovává svůj arzenál dýňových bomb, popřípadě vyřazuje staré kusy. Poté se převlékne z pyžama a vyráží směrem k dívčí umývárně, kde rychle zfoukne ranní hygienu. Okolo 8:00 už sedí ve Velké síni, kde netrpělivě čeká na snídani. Čekání si krátí pročítáním hradních periodik a červeným inkoustem si v nich zaškrtává pravopisné knihy. Takový upgrade nedělní křížovky, no. 

 

Po snídani se odebere do učebny LSP, kde většinou nahlas usrkává kafe. Ne tak nahlas, aby si toho všiml vyučující, ale dost nahlas, aby to rozčilovalo její spolusedící Inees. Po hodině má krátkou přestávku, zaběhne tedy do VS, aby doplnila kafe do termohrnku a vydává se k učebně Tajů času, před níž většinou potká šéfredaktorku Hadího krále, Christinu a omlátí jí o hlavu svou ranní "křížovku", se slovy jak je možné, že je tam tolik chyb. Následně začíná hodina. 

 

Po Tajích času se většina jejich přátel a spolužáku odebírají na další výuku, Maraike se ale nehodlá přepínat, proto její výuková část dne končí ještě před obědem. Sem tam si zajde na brunch ke Třem košťatům, protože do oběda daleko a ona už má hlad. Pak vyráží s koštětem na famfrpálové hřiště, kde trénuje až do oběda. Občas se ale zapomene a skysne tam klidně i do půlky odpoledne. 

 

Po obědě vyhledává zmijozelskou prefektku Nessu, se kterou si vymění pár zásahů dýňovou bombou a odchází do svého pokoje na odpoledního šlofíka. Přibližně po hodině se probudí a po pár locích kafe sbírá pergameny a brk, vyráží do studovny psát domácí úkoly. Když má všechny úkoly hotové, je čas večeře, kde se nadlábne co hrdlo ráčí. 

 

Po večeři má ještě chvilku na krátkou procházku v parku v Godrikově dole, občas se zapojí i do vytáhování z jezera, ne však denně. Pak už je čas jít na kutě.

 

3. Maraike ve svém volnu ráda flirtuje s Nimrandirem Elénére. Nebo to alespoň za flirt považuje, jelikož je jím posedlá. A jelikož zrovna nevydal žádný kolejní časopis, k ranní křížovce použila vypracování ostatních studentů ze semináře Wattpad a bizarní kouzelnické fanfikce. Pravopis sice hrůza děs, pergameny se jen červenaly pod nánosem inkoustu, ale samotná myšlenka děje jí v hlavě nejspíš utkvěla a tak si v ředitelně, kam za Nimrandirem přišla, právě natáčí pramen vlasů na prst a jen švitoří.

 

Prémiový obsah:

A jak to vidí sám Nimrandir? Maraike hodně mluví o gramatice. Fakt hodně. Má tedy pocit, že ho přišla jen sekýrovat kvůli pravopisným chybám na hogu a že Denní věštec má být s velkým V! Do toho si nervózně natáčí pramen vlasů na prst, to má jako vši nebo co? 

 

4. S Nimrandirem to salazaružel nevyšlo, tak Maraike začala cílit na jiného profesora, někoho, kdo byl kdysi taky vysoce postavený a má jistě konexe, to se přece vždycky hodí! Není jím nikdo jiný než Matthew Whitecrow. Kdosi by mohl namítat něco o věkovém rozdílu, ale Maraike a Matthew si spolu opravdu rozumí, snad jako kdyby se znali už z minulého života! A že je profesor ženatý? No a co, to přece není překážka!

 

Netrvalo dlouho a M&M očekávali přírůstek. Manželka pana Matthewa to však zjistila a rozvedla se s ním. Jak příhodné, že její křestní jméno taky začínalo na písmeno M! Maraike tedy po Matthewově bývalé ženě zdědila snubní prsten. Trochu smutné, ale výbavička pro malé kouzelníky je drahá a tak se rozhodli šetřit kde se jen dá.

 

Do poslední chvíle naši novomanželé nechtěli znát pohlaví dítěte. A po tom, co se narodila malá holčička nevěděli, jak jí pojmenovat! Matthew však na chodbě zahlédl profesorku z Borové. No jasně, Keša! Maraike oblbnutá léky tlumícími bolest nadšeně souhlasila, však kešu oříšky má moc ráda!

 

5. Maraike bohužel umřela smíchy po tom, co Noah Limbani konečně narostly vousy. A víte co? Ani se nedivím. Taková vousatá Noha... "Kdo tě kopl do jezera?" "Chlupatá Noha" je vtipné už samo o sobě. :DD

 

Double drabble:

 

Ironií osudu je, že Maraike naposledy vydechla krátce po tom, co na svět přivedla svého prvního potomka. Jak je známo, umřela na záchvat smíchu, když viděla vousatou Nohu. Tenhle záchvat smíchu by ale bez problémů ustála, kdyby nebyla vyčerpaná porodem a záchvatem smíchu, který se uskutečnil před tím posledním. A čemu že se to smála? Když podepisovala nějaké dokumenty v porodnici, zjistila, že se její dítě jmenuje Keša. Kvůli silným lékům na bolest si samotný porod téměř nepamatovala. Začala se tedy smát tak moc, až jí začalo tikat oko a celá se třásla, hysterický smích se rozléhal chodbami nemocničních oddělení, až musela dostat léky na uklidnění. Její tělo bylo vyčerpané, proto se jí osudným stala srážka s Nohou.


A jak to dopadlo s malou Kešou a Matthewem? Matthew se o Kešu vzorně staral a zhruba v jejím půl roce zjistil, proč byl tak fascinovaný tím jménem. Kešu z Borové miloval. Po kýčovitých námluvách mu profesorka z Borové podlehla, byly to ale dlouhé námluvy a jediné, co opravdu zabralo, byl fakt že Matthew pojmenoval své dítě po ní.


Duch Maraike běsnil, její mrtvé tělo se v hrobě otáčelo. Avšak se nezmohla na nic lepšího, než že je chodila každou neděli strašit.