Soutěže 1916
Výuka 2201
Semináře 753
Nebelvír

Autor: Beteramis Athenodoros
Práce odevzdána: 30. 10. 2022 23:58
Soutěž: Náhoda v Bradavicích: Halloween nanovo
Zadavatel soutěže: Veronica Narcissa Williamsová

Zadání soutěže

Pamatujete na Náhodu v Bradavicích? Tato soutěž vznikla v roce 2020 a za sebou má již pár úspěšných kol. Na druhou stranu už jsou to dva roky a bylo by vhodné začít s čistým štítem! Vyhodila jsem některé generátory, upravila zadání, aby zážitek nebyl nudný ani pro ty, co to před lety absolvovali.

Vašim úkolem bude vytvořit postavu zcela náhodně - její osud svěřte do rukou čísel. Držte se instrukcí pod každou "otázkou". V případě, že se pod ní nachází očíslovaný seznam, nachystejte si náhodný generátor čísel (nebo použijte vlastní hrací kostku, jak je libo). 

Upozornění: Některé generátory jsou v angličtině, u některých výsledků se neváhejte obrátit na překladač! :)

Připraveni?

 

 Křestní jméno mé postavy bude: (0,5 b/sr)

Klikněte na odkaz a v Kolik křestních jmen budete generovat? upravte počet na 1. Rod ponechte náhodný, stejně tak jazyk bude český. Vygenerované jméno zapište do vypracování soutěže.

Příjmení mé postavy bude: (0,5 b/sr)

Klikněte na odkaz a vygenerované příjmení zapište do vypracování soutěže. Nezapomeňte ve formuláři nastavit Počet jmen na 1 a zaškrtnout mužská i ženská jména. Vygenerovaného křestního jména si nevšímejte, vzešlé příjmení nijak nepřechylujte. Ještě nevíte, co bude vaše postava za pohlaví!

 Přezdívka mé postavy bude: (0,5 b/sr)

Klikněte na odkaz a vygenerovanou přezdívku zapište do vypracování soutěže.

Věk mé postavy bude: (0,5 b/sr)

Klikněte na odkaz. Jediné, co vás na této stránce zajímá, je kolonka age (in years). Klikněte vedle prázdného políčka na suggest a vzešlé číslo zapište sem do vypracování.

Barva očí mé postavy bude: (0,5 b/sr)

Klikněte na odkaz. Do kolonky zadejte své jméno (nejlépe to, co vám vyšlo předtím, ale klidně jen bouchněte hlavou do klávesnice). Výsledek si vlastní nebo cizí pomocí přeložte a zapište do vypracování.

Barva vlasů mé postavy bude: (0,5 b/sr)

Klikněte na odkaz. Na stránce objevíte výsledek po zmáčknutí tlačítka spin na kole štěstí.

Barva kůže mé postavy bude: (0,5 b/sr)

Klikněte na odkaz a poté zmáčkněte Generate. Vygenerovanou paletu přiložte do vypracování.

Má postava bude mít vlasy: (0,5 b/sr)

1. dlouhé

2. krátké

Má postava bude mít vousy: (0,5 b/sr)

1. ano, jen strniště

2. ne

3. ano, plnovous

Pohlaví mé postavy bude: (0,5 b/sr)

1. muž

2. žena

3. jiné

Má postava bude zařazena do koleje: (0,5 b/sr)

1. Havraspár

2. Mrzimor

3. Nebelvír

4. Zmijozel

Přítel/kyně mé postavy bude: (0,5 b/sr)

Nejprve si vygenerujte číslo a určete, jestli je sudé/liché.

Úhlavním nepřítelem mé postavy bude: (0,5 b/sr)

Klikněte na odkaz. V kolonce Number of characters zvolte 1. Klikněte na generate a výsledek zapište sem do vypracování.

Nejoblíbenějším předmětem mé postavy bude: (1 b/sr)

Omezte výběr čísel na 1-197 a pak se přes informace o výuce → předměty podívejte, jaký předmět k vzešlému číslu náleží.

Nejoblíbenějším profesorem mé postavy bude: (1 b/sr)

Klikem na Kabinety se dostanete k seznamu zdejších profesorů. Omezte výběr na 1-33 a výsledné číslo následně přiřaďte příslušnému profesorovi v seznamu. Tedy pan Andrew = 1 až pan Zendaer = 33.

Nejneoblíbenějším profesorem mé postavy bude: (1 b/sr)

Držte se instrukcí v "otázce" výše.

Nejoblíbenější aktivitou mé postavy bude: (0,5 b/sr)

1. průchody Ďáblovou jámou

2. zkoušení si oblečení na Příčné ulici

3. vaření lektvarů

4. Soubojový klub

5. posedávání U Tří košťat

6. famfrpál

7. hraní v herně U Čmouda

8. vykecávání se ve Velké síni

9. bodohrotičství

10. psaní článků

11. pravidelné návštěvy movitých majitelů v Godrikově Dole

12. brigády ve Žluté tlapě

13. psaní sprosťáren v Dívčí umývárně

14. hledání svitků v knihovně

15. návštěvy Zakázaného lesa

16. inzerování U Chytráka

17. mamonářství

Mazlíčkem mé postavy bude: (0,5 b/sr)

1. závodní šnek

2. žába

3. exotická žába

4. hafoň

5. kouzelnická kočka

6. krysa

7. tlustočerv

Jméno mazlíčka mé postavy bude: (0,5 b/sr)

  1. Kozodírka
  2. Jelimír
  3. Peregrin
  4. Chrudoš
  5. Haštal
  6. Mastnohlav
  7. Valibuk
  8. Análie
  9. Džamila
  10. Kordula
  11. Chřen
  12. Engelbert
  13. Pytlíček
  14. Raketa
  15. Štěrbina
  16. Smraďavka
  17. Táhlo
  18. Cucka
  19. Monty Pepa
  20. Stehno
  21. Vladlen
  22. Traktorina

Mazlíčka mé postavy pojmenoval/a: (0,5 b/sr)

  1. matka mé postavy
  2. otec mé postavy
  3. má postava
  4. kamarád mé postavy
  5. babička mé postavy
  6. strýc mé postavy
  7. oblíbený profesor mé postavy

Patronem mé postavy bude: (3 b/sr)

Klikněte na odkaz. Pokud na plátnu už nějaké zvíře nakreslené je, klikněte na clear.  Následně nakreslete libovolné tvary či se pokuste o konkrétní zvíře. Nezapomeňte, že ke každé části patří konkrétní barvy. Až budete mít hotovo, klikněte na transform. Vzešlé zvířatko zaznamenejte do vašeho vypracování.

Na Halloween má postava navštíví stánek věštkyně. Bude jí vyvěštěno, že: (0,5 b/sr)

  1. jí narostou třímetrové nehty
  2. jí vypadají všechny zuby
  3. se stane upírem, ale s alergií na krev
  4. se na ni vykadí její vlastní sova
  5. dostane z příštího úkolu Trolla
  6. se stane nejhorším kapitánem famfrpálového týmu své koleje
  7. ji v konkurzu na ředitele školy předběhne mluvící tlustočerv
  8. se každé zrcadlo, do kterého se podívá, strachy rozsype
  9. jí narostou křídla, ale na zadku, takže při létání bude vždycky hlavou dolů
  10. jí bude navždy páchnout z pusy

Má postava na Halloween půjde za: (0,5 b/sr)

Přesuňte se na odkaz. V Choose Gender zvolte All, v choose filter taky All. Pak klikněte na Random Idea. Výsledný kostým přiložte k vypracování.

Má postava se přihlásila do Výboru pro veřejné halloweenské blaho. Nyní musí obsluhovat jeden ze stánků: (0,5 b/sr)

  1. stánek s potřebami na lov duchů
  2. stánek se strašibonbóny
  3. stánek s halloweenskými kostýmy
  4. stánek "Nechceme Halloween, ale Dušičky!"
  5. dílny na dlabání dýní
  6. strašidelný hrad
  7. stánek s průvodcovskými službami po hřbitově
  8. stánek s toaleťáky
  9. krámek na přeprodej halloweenských kolekcí
  10. dílna na háčkování strašidelných hraček

Má postava v rámci oslav svátku Halloween a Dušičky vyřeže dýni: (0,5 b/sr)

Klikněte na odkaz. Měla by se vám vygenerovat vyřezaná dýně. Obrázek vložte do vypracování, to je dýně, kterou vaše postava vyřezala.

Mezikolejní večírek! Má postava se zúčastnila hry jménem flaška: (3 b/sr)

  1. Vybere si úkol - vygenerujte si jeden z úkolu níže a následně ho splňte (do vypracování přiložte důkaz, splňte ho za svou hog postavu, ale pro dobro soutěže předstírejte, že je to vaše vygenerovaná)
    1. Kamkoli do úkolu z vašeho libovolného přihlášeného předmětu či semináře vlouděte slovíčko dýňový dýňák. Pokud je to kreslící úkol, můžete se ho pokusit nakreslit.
    2. Hoďte dýňovou bombu po komkoli z koleje, ze které je vaše vygenerovaná postava.
    3. Vychvalujte ve VS dýně. Alespoň třikrát!
    4. Přemluvte někoho, ať po vaší postavičce hodí dýňovou bombu. K dýňové hlavě pak rychle slaďte outfit a pošlete do vypracování.
    5. Pošlete libovolnému hog duchovi sovu se vzkazem: "Máte v záhrobí dýně zdarma?"
    6. Předstírejte ve VS, že jste duch a pokoušejte se proplouvat nábytkem, osobami i stěnami.
  2. Vybere si říct pravdu
    • Otevřete odkaz a klikněte na Generate a New Truth or Dare. Ujistěte se, že Level je nastaven na Friendly a v Truth or Dare? je Truth. Vygenerovanou otázku následněte zkopírujte a nechte vyhledat vaším vyhledávačem. První vyhledaný odkaz otevřete a odpověď zkopírujte, protože to je odpověď vaší postavy. Do vypracování přiložte odpověď i otázku!

Halloween mé postavy by se dal vystihnout jako: (0,5 b/sr)

Přesuňte se na odkazKolik emotikonů chcete vygenerovat? upravte na 5. Klikněte na Generate. Výsledné emotikony buď překopírujte nebo screenněte a vložte do vypracování.

 

 

Jakmile budete mít hotovo, zvěčněte svou náhodu - tedy postavičku - ručně (tzn. nakreslete) či přes tento odkaz (dress-up hp hra). Velmi ocením, pokud bude postavička ve svém halloweenském převleku!

Pokud chcete, můžete se pokusit to všechno dát dohromady. Jak získala vaše postava takovou přezdívku? Jaké je její rodinné zázemí? Jak se popasujete např. s nesedícím časem (přítel se ještě nenarodil apod.)? Víte, jaké kouzelnické historické události se staly v době studia vaší postavy? Pokuste se z této velké náhody udělat postavu, která bude aspoň trochu dávat smysl.

Vypracování

Dobrý den, paní profesorko!

 

Má nová postava se jmenuje Fiona Furiš, přátelé jí ale přezdívají Farář.

Věk: 23

Barva očí: nebesky modrá (proslýchá se, že pod jejím pohledem slabší povahy zkamení)

Barva vlasů: purpurová

Barva kůže: světlá až bílá

Barva kůže

Délka vlasů: krátké

Vousy: ne

Pohlaví: muž

Kolej: Mrzimor

Přítel/kyně: nemá

Úhlavní nepřítel: Lucius Malfoy

Nejoblíbenější předmět: Numerologie

Nejoblíbenější profesor: Mischel Binghum

Nejneoblíbenější profesor: Nimrandir Elénére

Nejoblíbenější aktivita: hledání svitků v knihovně

Mazlíček: tlustočerv

Jméno mazlíčka: Táhlo (jak já doufala v Kozodírku =D =D)

Mazlíčka pojmenovala: Fiona sám

Patron:

Patron

(těžko říct, co to je =D)

 

Halloweenská párty

Na Halloween se Fiona od věštkyně dozvěděla, že ho v konkurzu na ředitele školy předběhne mluvící tlustočerv. (To ho samozřejmě ranilo, protože Fiona opravdu hodlal kandidovat na ředitele školy - vedl by ji totiž stokrát lépe než profesor Elénéré! Aspoň dle svých představ... Když ho ale v konkurzu porazí i tlustočerv, ještě raději svou kandidaturu zváží.)

Na párty se převleče za Michaela Myerse.

kostýmkostým

A celý večer obsluhuje stánek se strašibonbóny.

Fionina vyřezaná dýně:

dýně

(což má být podoba ředitele Elénére)

 

Hra flaška:

1) Úkol: Hodit dýňovou bombu po komkoliv z Mrzimoru.

Dýně v Mrzimoru

2) Pravda: Jaký je největší úspěch tvého života?

"chlastat a nepoblinkat se"

 

Halloween 2022 ve FIonině podání by se dal vystihnout jako

Fionin Halloween

(Tedy jako nudná párty na které se vedly hlavně intelektuálské diskuze o ekologii a lidských právech v zemích, o kterých nikdo z přítomných nic nevěděl, díky čemuž měl zejména Fiona obvykle pravdu. Nebralo to konce, naštěstí se tu podávalo alespoň ucházející jídlo).

Fionino foto z Halloweenského večírku:

Fionin kostým

(Je to tedy pokus o kostým Michaela Myerse, bohužel chudák Fiona nesehnal nůž, tak měl jen brk, kterým do ostatních účasntíků večírku zákeřně bodal pokaždé, když během intelektuálských hovorů začali usínat)

 

 

Fiona Furiš je zvláštní týpek, který byl podle názoru celého širokého okolí zařazen do Mrzimoru jen díky tomu, že měl Moudrý klobouk v okamžiku zařazování nějakou Alzheimerickou chvilku. Ve své podstatě se sem totiž (opět, podle širokého okolí) vůbec nehodí - je to intelektuál každým coulem, který by se díky studentskému zápalu hodil spíše do Havraspáru. Fiona totiž prakticky veškerý volný čas tráví ve školní knihovně, u poloviny knižních svazků je prvním studentem, který je po staletích opětovně otevřel (pravda, nikdo netuší, že Fiona tu ve skutečnosti hledá svitky, které potom chytře prodává před soubojovým klubem za srpec či dva, takže v tom zase tolik toho studijního zápalu není - ale to už nikdo vědět nemusí). Navíc svými intelektuálskými řečmi dokáže zazdít prakticky každou mrzimorskou párty, takže větu "táhni už do Havru, Fiono" poslouchá opravdu pravidelně.  Díky svým ambicím by se Fiona naopak hodil báječně do Zmijozelu - celé roky otevřeně kritizuje ředitele Elénére a každému, kdo je ochotný ho poslouchat, vykládá, jak by ON vedl školu lépe. O pozici ředitele školy sní pravidelně každý večer před spaním a je jasné, že udělá cokoliv, aby ji jednou získal. Přátel Fiona mnoho nemá, protože je velmi soutěživý a to nakonec každému leze na nervy. Mezi nejvěrnější se ale řadí Mischel Binghum, jeho někdejší patronka, která má již nyní jistou pozici zástupkyně ředitele - do funkce nastoupí hned v okamžiku, kdy bude Fiona konečně jmenován hlavou naší školy. Pro NI (tedy Mischel) to bude pozice, kterou získá zcela bezplatně, jen díky svému oddanému letitému přátelství.

Naopak Fioniným úhlavním nepřítelem je Lucius Malfoy, mocný muž, který z nějakého neznámého důvodu Fioně nepřeje v životě štěstí a dle svých slibů vyslaných na jeho adresu se "postará, aby Fiona nikdy v životě ničeho nedosáhl". Respektive, ten důvod není zase tak neznámý, Fioně i panu Malfoyovi samozřejmě znám je - týká se jistého konfliktu ohledně Fionina jména a sexuální orientace. V mladším věku totiž nosil Fiona dlouhé vlasy a vypadal vlastně dost jako dívka (to bylo ještě v době, kdy mu bylo sotva 15 a nerostly mu ještě ani chlupy). Když se poprvé setkal s Luciusem Malfoyem, aktivně se mu běžel představit, nakonec, Malfoyovi patří mezi nejlepší konexe v zemi a konexe, ty má Fiona rád. Když se ovšem panu Malfoyovi představil dívčím jménem, nabyl pan Malfoy dojmu, že je Fiona dívkou, a začal ho nabalovat. Nenápadně, samozřejmě, vždyť byl Fiona evidentně pod zákonem, ale přesto dost výmluvně. Fiona nevěděl, jak reagovat, ve jménu konexí se nakonec nechal pozvat na čaj k madam Pacinkové a že je ve skutečnosti mužem se ukázalo až ve chvíli, kdy mu pan Malfoy položil pod stolkem ručku na stehýnko. Luciuse Malfoye se to samozřejmě neuvěřitelně dotklo, vynadal Fioně do teplou homosexuálně orientovaných spoluobčanů. Což se zase dotklo Fiony, a tak bylo nevraživé nepřátelství na světě. Ani jeden se s tímto důvodem ovšem nikdy nikomu nesvěří, a tak to zůstane pro celý svět navěky záhadou.

 

 

S úctou

Beteramis Athenodoros