Soutěže 1916
Výuka 2216
Semináře 753
Nebelvír

Autor: Andromeda Mithrim
Práce odevzdána: 30. 10. 2022 23:32
Soutěž: Náhoda v Bradavicích: Halloween nanovo
Zadavatel soutěže: Veronica Narcissa Williamsová

Zadání soutěže

Pamatujete na Náhodu v Bradavicích? Tato soutěž vznikla v roce 2020 a za sebou má již pár úspěšných kol. Na druhou stranu už jsou to dva roky a bylo by vhodné začít s čistým štítem! Vyhodila jsem některé generátory, upravila zadání, aby zážitek nebyl nudný ani pro ty, co to před lety absolvovali.

Vašim úkolem bude vytvořit postavu zcela náhodně - její osud svěřte do rukou čísel. Držte se instrukcí pod každou "otázkou". V případě, že se pod ní nachází očíslovaný seznam, nachystejte si náhodný generátor čísel (nebo použijte vlastní hrací kostku, jak je libo). 

Upozornění: Některé generátory jsou v angličtině, u některých výsledků se neváhejte obrátit na překladač! :)

Připraveni?

 

 Křestní jméno mé postavy bude: (0,5 b/sr)

Klikněte na odkaz a v Kolik křestních jmen budete generovat? upravte počet na 1. Rod ponechte náhodný, stejně tak jazyk bude český. Vygenerované jméno zapište do vypracování soutěže.

Příjmení mé postavy bude: (0,5 b/sr)

Klikněte na odkaz a vygenerované příjmení zapište do vypracování soutěže. Nezapomeňte ve formuláři nastavit Počet jmen na 1 a zaškrtnout mužská i ženská jména. Vygenerovaného křestního jména si nevšímejte, vzešlé příjmení nijak nepřechylujte. Ještě nevíte, co bude vaše postava za pohlaví!

 Přezdívka mé postavy bude: (0,5 b/sr)

Klikněte na odkaz a vygenerovanou přezdívku zapište do vypracování soutěže.

Věk mé postavy bude: (0,5 b/sr)

Klikněte na odkaz. Jediné, co vás na této stránce zajímá, je kolonka age (in years). Klikněte vedle prázdného políčka na suggest a vzešlé číslo zapište sem do vypracování.

Barva očí mé postavy bude: (0,5 b/sr)

Klikněte na odkaz. Do kolonky zadejte své jméno (nejlépe to, co vám vyšlo předtím, ale klidně jen bouchněte hlavou do klávesnice). Výsledek si vlastní nebo cizí pomocí přeložte a zapište do vypracování.

Barva vlasů mé postavy bude: (0,5 b/sr)

Klikněte na odkaz. Na stránce objevíte výsledek po zmáčknutí tlačítka spin na kole štěstí.

Barva kůže mé postavy bude: (0,5 b/sr)

Klikněte na odkaz a poté zmáčkněte Generate. Vygenerovanou paletu přiložte do vypracování.

Má postava bude mít vlasy: (0,5 b/sr)

1. dlouhé

2. krátké

Má postava bude mít vousy: (0,5 b/sr)

1. ano, jen strniště

2. ne

3. ano, plnovous

Pohlaví mé postavy bude: (0,5 b/sr)

1. muž

2. žena

3. jiné

Má postava bude zařazena do koleje: (0,5 b/sr)

1. Havraspár

2. Mrzimor

3. Nebelvír

4. Zmijozel

Přítel/kyně mé postavy bude: (0,5 b/sr)

Nejprve si vygenerujte číslo a určete, jestli je sudé/liché.

Úhlavním nepřítelem mé postavy bude: (0,5 b/sr)

Klikněte na odkaz. V kolonce Number of characters zvolte 1. Klikněte na generate a výsledek zapište sem do vypracování.

Nejoblíbenějším předmětem mé postavy bude: (1 b/sr)

Omezte výběr čísel na 1-197 a pak se přes informace o výuce → předměty podívejte, jaký předmět k vzešlému číslu náleží.

Nejoblíbenějším profesorem mé postavy bude: (1 b/sr)

Klikem na Kabinety se dostanete k seznamu zdejších profesorů. Omezte výběr na 1-33 a výsledné číslo následně přiřaďte příslušnému profesorovi v seznamu. Tedy pan Andrew = 1 až pan Zendaer = 33.

Nejneoblíbenějším profesorem mé postavy bude: (1 b/sr)

Držte se instrukcí v "otázce" výše.

Nejoblíbenější aktivitou mé postavy bude: (0,5 b/sr)

1. průchody Ďáblovou jámou

2. zkoušení si oblečení na Příčné ulici

3. vaření lektvarů

4. Soubojový klub

5. posedávání U Tří košťat

6. famfrpál

7. hraní v herně U Čmouda

8. vykecávání se ve Velké síni

9. bodohrotičství

10. psaní článků

11. pravidelné návštěvy movitých majitelů v Godrikově Dole

12. brigády ve Žluté tlapě

13. psaní sprosťáren v Dívčí umývárně

14. hledání svitků v knihovně

15. návštěvy Zakázaného lesa

16. inzerování U Chytráka

17. mamonářství

Mazlíčkem mé postavy bude: (0,5 b/sr)

1. závodní šnek

2. žába

3. exotická žába

4. hafoň

5. kouzelnická kočka

6. krysa

7. tlustočerv

Jméno mazlíčka mé postavy bude: (0,5 b/sr)

  1. Kozodírka
  2. Jelimír
  3. Peregrin
  4. Chrudoš
  5. Haštal
  6. Mastnohlav
  7. Valibuk
  8. Análie
  9. Džamila
  10. Kordula
  11. Chřen
  12. Engelbert
  13. Pytlíček
  14. Raketa
  15. Štěrbina
  16. Smraďavka
  17. Táhlo
  18. Cucka
  19. Monty Pepa
  20. Stehno
  21. Vladlen
  22. Traktorina

Mazlíčka mé postavy pojmenoval/a: (0,5 b/sr)

  1. matka mé postavy
  2. otec mé postavy
  3. má postava
  4. kamarád mé postavy
  5. babička mé postavy
  6. strýc mé postavy
  7. oblíbený profesor mé postavy

Patronem mé postavy bude: (3 b/sr)

Klikněte na odkaz. Pokud na plátnu už nějaké zvíře nakreslené je, klikněte na clear.  Následně nakreslete libovolné tvary či se pokuste o konkrétní zvíře. Nezapomeňte, že ke každé části patří konkrétní barvy. Až budete mít hotovo, klikněte na transform. Vzešlé zvířatko zaznamenejte do vašeho vypracování.

Na Halloween má postava navštíví stánek věštkyně. Bude jí vyvěštěno, že: (0,5 b/sr)

  1. jí narostou třímetrové nehty
  2. jí vypadají všechny zuby
  3. se stane upírem, ale s alergií na krev
  4. se na ni vykadí její vlastní sova
  5. dostane z příštího úkolu Trolla
  6. se stane nejhorším kapitánem famfrpálového týmu své koleje
  7. ji v konkurzu na ředitele školy předběhne mluvící tlustočerv
  8. se každé zrcadlo, do kterého se podívá, strachy rozsype
  9. jí narostou křídla, ale na zadku, takže při létání bude vždycky hlavou dolů
  10. jí bude navždy páchnout z pusy

Má postava na Halloween půjde za: (0,5 b/sr)

Přesuňte se na odkaz. V Choose Gender zvolte All, v choose filter taky All. Pak klikněte na Random Idea. Výsledný kostým přiložte k vypracování.

Má postava se přihlásila do Výboru pro veřejné halloweenské blaho. Nyní musí obsluhovat jeden ze stánků: (0,5 b/sr)

  1. stánek s potřebami na lov duchů
  2. stánek se strašibonbóny
  3. stánek s halloweenskými kostýmy
  4. stánek "Nechceme Halloween, ale Dušičky!"
  5. dílny na dlabání dýní
  6. strašidelný hrad
  7. stánek s průvodcovskými službami po hřbitově
  8. stánek s toaleťáky
  9. krámek na přeprodej halloweenských kolekcí
  10. dílna na háčkování strašidelných hraček

Má postava v rámci oslav svátku Halloween a Dušičky vyřeže dýni: (0,5 b/sr)

Klikněte na odkaz. Měla by se vám vygenerovat vyřezaná dýně. Obrázek vložte do vypracování, to je dýně, kterou vaše postava vyřezala.

Mezikolejní večírek! Má postava se zúčastnila hry jménem flaška: (3 b/sr)

  1. Vybere si úkol - vygenerujte si jeden z úkolu níže a následně ho splňte (do vypracování přiložte důkaz, splňte ho za svou hog postavu, ale pro dobro soutěže předstírejte, že je to vaše vygenerovaná)
    1. Kamkoli do úkolu z vašeho libovolného přihlášeného předmětu či semináře vlouděte slovíčko dýňový dýňák. Pokud je to kreslící úkol, můžete se ho pokusit nakreslit.
    2. Hoďte dýňovou bombu po komkoli z koleje, ze které je vaše vygenerovaná postava.
    3. Vychvalujte ve VS dýně. Alespoň třikrát!
    4. Přemluvte někoho, ať po vaší postavičce hodí dýňovou bombu. K dýňové hlavě pak rychle slaďte outfit a pošlete do vypracování.
    5. Pošlete libovolnému hog duchovi sovu se vzkazem: "Máte v záhrobí dýně zdarma?"
    6. Předstírejte ve VS, že jste duch a pokoušejte se proplouvat nábytkem, osobami i stěnami.
  2. Vybere si říct pravdu
    • Otevřete odkaz a klikněte na Generate a New Truth or Dare. Ujistěte se, že Level je nastaven na Friendly a v Truth or Dare? je Truth. Vygenerovanou otázku následněte zkopírujte a nechte vyhledat vaším vyhledávačem. První vyhledaný odkaz otevřete a odpověď zkopírujte, protože to je odpověď vaší postavy. Do vypracování přiložte odpověď i otázku!

Halloween mé postavy by se dal vystihnout jako: (0,5 b/sr)

Přesuňte se na odkazKolik emotikonů chcete vygenerovat? upravte na 5. Klikněte na Generate. Výsledné emotikony buď překopírujte nebo screenněte a vložte do vypracování.

 

 

Jakmile budete mít hotovo, zvěčněte svou náhodu - tedy postavičku - ručně (tzn. nakreslete) či přes tento odkaz (dress-up hp hra). Velmi ocením, pokud bude postavička ve svém halloweenském převleku!

Pokud chcete, můžete se pokusit to všechno dát dohromady. Jak získala vaše postava takovou přezdívku? Jaké je její rodinné zázemí? Jak se popasujete např. s nesedícím časem (přítel se ještě nenarodil apod.)? Víte, jaké kouzelnické historické události se staly v době studia vaší postavy? Pokuste se z této velké náhody udělat postavu, která bude aspoň trochu dávat smysl.

Vypracování

Dobrý den, paní profesorko, níže bych Vám chtěla představit Kvida Prokopa. 

 

Jméno mé postavy je Kvido Prokop, jeho přezdívka je Bóra a je mu 18 let. Kvidovy oči jsou krásně šedé a také zabíjejí bazilišky.  Jeho pleť je krásně zlatavě opálená.

 

Pleť Kvida

 

Jeho vlasy jsou odbarvené a dlouhé. Na bradě a tvářích má krátké strniště. Jeho pohlaví je jiné – Kvido se teprve hledá a ještě zjistíme, jakého pohlaví skutečně je. Kvido chodí do Zmijozelu. Je single, zatím nenašel žádnou spřízněnou duši pro vztah. Úhlavním nepřítelem je James Sirius Potter. Nejoblíbenějším předmětem je Kouzelnická kartografie a nejoblíbenějším učitelem je paní profesorka Hekatea Centaurix. Naopak nejméně oblíbeným učitelem je pan profesor Oliver McCollin. Kvidovou nejoblíbenější aktivitou jsou pravidelné návštěvy movitých majitelů v Godrikově Dole. Mazlíčkem Kvida je Hafoň, kterého otec pojmenoval Engelbert. Bórovým patronem je něco lehce hybridní dračí příšera.

Patron dračího mutanta

Na Halloween bylo Kvídovi vyvěštěno, že jej v konkurzu na ředitele školy předběhne mluvící tlustočerv. Aby tuto skutečnost ustál, rozhodl se na halloween převléci za sexy školáckou Britney Spears.

Kostým na Halloween

V tomto slušivém oblečku vypomáhal v dílně na háčkování strašidelných hraček. Jak už jeho brigáda napovídá, Kvido je zručný a proto se rozhodl vytvořit halloweenskou dýni v podobě svého strýčka Pipa. 

Dýně v podobě strýčka

Na večerním mezikolejním halloweenském večírku se hrála flaška. Jelikož se Kvido bál úkolů, rozhodl se raději riskovat a říci pravdu.  Přistála mu otázka - "Jaká je tvoje nejcennější vzpomínka?" Kvido po oddechnutí a krátkém zamyšlení odpověděl, že nejcennější vzpomínky jsou ty nejstarší, které jsou z dětství, kdy byl obklopen svou milující rodinou."  

Letošní Halloween by se dal vystihnout jako energetická smršť pocitů. Základní emocí byl pocit explodující hlavy a zaplněné kartotéky, byl zde ale i závan horkých pramenů s romantickou vůní třešňového květu a na závěr uvolnění při unikající páře z pístu. Je asi jasné, že Kvídův Halloween byl pěkně divoký a nezapomenutelný. 

Emotikony

 

Na závěr zasílám Kvidovu fotečku z halloweenské párty, kdy byl v převleku zmijozelsky školácké Britney Spears.

Kvido

S pozdravem 

Andromeda Mithrim