Zadání soutěže
Mudlové mají občas za ušima. Všichni známe podobu hogovského vysvědčení (a nováčci se to brzy dozví). Jak by ale takové vysvědčení vypadalo, kdybyste se měli řídit touto předlohou?
Vysvědčení nemusíte zpracovávat graficky, stačí textově, ale měli byste se řídit jednotlivými kategoriemi, které jsou na stránce. Tedy:
- titulní strana,
- chování ve škole
- teoretické a výchovné předměty (pokud jste bodohrotič, stačí uvést jen pár předmětů)
- sebehodnocení žáka
Nezapomeňte, že na naší škole můžete studovat i semináře a sbírat body ze soutěží, proto se předlohu snažte maximálně adaptovat na naše hogovské prostředí.
Co se slovního hodnocení od třídního učitele týče, to se pokuste nahradit hodnocením od vašeho kolejního ředitele (sepište je z jejich pohledu vy sami jak si myslíte, že vás vnímají?). Ale beru i vtipnější verze vysvědčení (třeba hodnocení sepsané z pohledu hog kamaráda nebo profesora daného předmětu). Platí, že pokud hodnocení nebudete sepisovat vy, tomu druhému byste jej měli napsat zase vy, abyste dosáhli na plnou odměnu.
Hodnocení je totiž následující:
TITULEK | za titulní stranu | 5 srpců |
ze graficky zpracovanou titulní stranu | + 5 srpců | |
CHOVÁNÍ | za chování ve škole celé sepsané vámi, případně jste někomu druhému psali hodnocení (uveďte jméno) | 15 srpců |
za chování ve škole, ale hodnocení jste nepsali vy a zároveň jste nikomu druhému hodnocení taky nenapsali | 10 srpců | |
HODNOCENÍ | za hodnocení alespoň 3 předmětů / seminářů / soutěží | 15 srpců |
SEBEHODNOCENÍ | za alespoň 3 palce sebehodnocení | 15 srpců |
za alespoň 3 palce sebehodnocení graficky zpracovaného | +5 srpců |
Vypracování
Dobrý den, slečno,
nejsem si úplně jistá že se soutěž vztahuje i na mě, když jsem ještě nováček a technicky jsem neabsolvovala ani jeden rok zde.
I přes to jsem se rozhodla zkusit vypracovat Vaši soutěž, protože mě zadání velice zaujalo a doufám že jsem se minimálně s tou úvodní stránkou trefila :-D.
Vysvědčení jsem vypracovala podle toho do jaké koleje si přejí být zařazena. Na předměty a semináře jsem se dívala na hradě a v archivu a podle toho si je vybrala si soutěže. Co se hodnocení týče tak to jsem psala podle toho jak se znám a jak doufám že mě uvidí i lidé zde na hradě. :-)
Pokud jsem soutěž vypracovat neměla, tak jsem se aspoň dnes nenudila a snad vás mé dílo aspoň pobaví.
Text z vypracování jsem Vám raději i přepsala v případě že byste můj škrabopis nemohla rozluštit.
Přeji hezký den.
Chování
Vyhodnocení kouzelnice 1. ročníku ARIZONY FOX, navštěvující kolej Havraspár.
Chování hodnotí kolejní ředitel a vyučující profesoři.
HODNOCENÍ KOLEJNÍ ŘEDITELKY:
Arizona ze začátku patřila mezi tišší a klidnější studenty - do doby než se rozkoukala.
K ostatním spolužákům je drzá a dělá jim naschvály.
I přesto je kolegiální a ochotná pomoci ostatním pokud je potřeba.
K profesorům se většinu času chová uctivě. Nicméně pokud má možnost tak si je skrytě dobírá, je sarkastická a dělá si z nich legraci.
Hodnotím 8/10
HODNOCENÍ JEDNÍM Z VYUČUJÍCÍCH:
Arizona nepatří mezi nejchytřejší ani nejhloupější, za to je velmi líná. Její chování v hodinách je snesitelné, ale jsou tam určitě rezervy. Měla by být uctivější k profesorům, ale není to tak hrozně aby musela dostat školní trest.
Hodnotím 5/10
Hodnocení řádné výuky:
Artušovské legendy
Slečna se na mých hodinách velice snažila. Je vidět že ji toto téma opravdu zajímá a mě hodiny ji bavily. Byla jsem spokojená.
Snaha: 10/10
Vypracování DÚ: 8/10
Účast: 9/10
Celkově: 9/10
Kouzelné počty
Arizona se v tomto předmětu vyloženě trápila a je to vidět i na jejím hodnocení. Počítání ji nejde a ani ji to nebaví. Měla by svou pozornost zaměřit jinam.
Snaha: 6/10
Vypracování DÚ: 5/10
Účast: 10/10
Celkově: 6/10
Péče o kouzelné tvory
Slečna Fox podala v mém předmětu skvělý výkon. Je vidět že má skvělý vztah ke všem tvorům a opravdu se zajímá o učivo. Jen tak dál.
Snaha: 10/10
Vypracování DÚ: 8/10
Účast: 10/10
Celkově: 10/10
Hodnocení seminářů:
Chupacabra
Během hodiny vypadala slečna že se o téma velmi zajímá. Dělala si poznámky a pokládala doplňující otázky. U vypracování úkolu jsem byla ovšem zklamaná.
Práce v hodině: 10/10
Domácí úkol: 3/10
Celkově: 6/10
Slabičné básnění
Slečna se na semináři snažila, ale jde vidět že toto téma není její šálek kávy. Sama přiznala že ji poezie nic neříká, ale chtěla si rozšířit obzor. Prostě si slečno rozšiřujte obzor někde jinde. I tak oceňuji snahu.
Práce v hodině: 2/10
Domácí úkol: 6/10
Celkově: 4/10
Máslový ležák
S praci slečny Arizony jsem byla spokojená. Téma ji zajímalo, v hodině byla vzorná studentka a vypracování úkolu bylo excelentní. Slečna překvapila.
Práce v hodině: 10/10
Domácí úkol: 10/10
Celkově: 10/10
Sebehodnocení
Milá Arizono, níže je prostor pro Tebe. Ohodnoť sama sebe. Přečti si pečlivě hodnocení svých profesorů. Použij sebereflexi a přípoj k Tvému vysvědčení sebehodnocení.
Můj první rok v Bradavicích byl opravdu náročný. Bylo to těžší než jsem čekala a proto se to podepsalo na mém chování jak ve škole, tak mezi spolužáky. Myslím si že čím jde jsou ve škole mě slabiny - nejde mi počítání, nevadí mě většina historických předmětů. Často se mi stává, že ve škole nedávám pozor.
Co se týče chování tak tam mám také určitě nějaké rezervy - vím že jsem drzá k profesorům a nemám úplně respekt k autoritám, ale na mou obranu oni si většinou začínají.
Nicméně se s tím pokusím do dalšího roku něco udělat.
Děkuji že jste si dali práci s mým hodnocením.
Arizona Fox