Zadání domácího úkolu
Založte (=vymyslete si) svůj vlastní čtenářský klub!
Kde, kdy a s kým se budete scházet? Jaké knížky budete číst (zajímají mě aspoň 3 konkrétní knižní tituly)? Budete mít nějaký název? Pravidla? Propagační materiály?
4 palce min. pokud nebudete kreslit/tvořit
Vypracování
Název spolku: Spolek znalců mudlovských reklamních tiskovin
povinná četba:
- mudlovská marketingová bible ( David Ogilvy – O reklamě)
- odborné práce našich předních expertů na studium mudlů ( K čemu přesně slouží reklamní leták místního supermarketu aneb Nakupujeme po mudlovském způsobu – EdomírVšetečka), tak i zahraničních kapacit ( Inno Morgenssonová – Manuál mudlmarketingu pro kouzelnickou praxi)
Spolek by sdružoval kouzelníky s akademickým či praktickým zájmem o mudlovské nakupování, mudlmarketing, reklamu a veškeré podivné mudlovské zvyky spojené s nakupováním. Pořádal by také osvětovou činnost, například organizované výpravy do místního supermarketu, který je předmětem akademického zkoumání mnohých zapálených členů spolku, kteří úspěšně předstírají, že jsou mudlové a ti velmi nadaní dokonce umí obsluhovat i samoobslužné pokladny, aniž by porušili mudlovské krytí nebo použili bombardo, když se vyskytne neočekávaný problém v taškové oblasti.
Schůzky se konají jedenkrát za čtrnáct dní, vždy u někoho doma. Běžnou náplní schůzek jsou akademické rozpravy nad četbou aktuálního letáku. Odborné úvahy nad tím, jak zkonstruovat vlastní trefný slogan, aby zněl přiměřeně úderně a zároveň dostatečně mudlpitomě (např. Lidl levnější, prádlo čistější), neberou konce a jsou oblíbenou kratochvílí. Vždy se vyhlásí nejlepší slogan večera, což je vrcholný okamžik schůzky, na který se všichni těší. Každá schůzka se zaměřuje navíc na určité téma, které určuje sféru zájmu (domácnost, dům a zahrada, hobby a kutilství, sport, oblečení… atd. ), které je primárně věnována pozornost. Spolek je volným sdružením akademiků i nadšenců do studia mudlů, proto jsou jeho dveře otevřeny každému, kdo projeví zájem a schůzky nejsou povinné. Jedinou podmínkou členství je souhlasné smíření se s faktem, že schůzky rotují po domovech členů a je očekáváno, že ostatní pohostíte na vlastní náklady . Členství ve spolku tedy není zpoplatněno klasickým členským příspěvkem, vybírá se však v naturáliích vzhledem k povaze schůzek se obvykle jedná převážně o kávu a čaj, sušenky a sendviče.
Osvětová činnost spolku je kouzelnickou veřejností využívána minimálně, avšak odborné konzultace jsou občas poskytovány bystrozorům a pověřeným pracovníkům ministerstva kouzel, kteří se potřebují vyznat v mechanismu finančních operací, slev a dalších specifických nákupních zvyklostí nutných pro těsnou spolupráci s mudly nebo výkon práce v terénu v přísném utajení.
Gita Hrdličková, Zmijozel