Zadání semináře
Vyberte si jedno z nabízených témat:Vypracování
Dobrý den madam,
moc děkuji za úžasný seminář, který mě inspiroval k vyhledávání nejzajímavějších kouzelnických hodin. A podařilo se!
Našla jsem v muzeu přesýpací hodiny a pokusím se popsat jejich účel tak, jak to bylo vysvětleno mě.
Původní účel těchto hodin byl pro studenty prvního ročníku kouzelnických škol. Úplně nahoře se zadal datum a použilo se kouzlo pro identitu mladého kouzelníka ( číslo 1)
Tím se automaticky spustil tok informací, který znázorňoval veškeré povinnosti v danném dni, které je nutno splnit. (číslo 2)
Jak postupoval čas, propadaly informace do spodní části přesýpacích hodin a tvořily se z nich popsané pergameny. (číslo 4)
Za hodinami byl skrytý opeřený tvor, s ostrým zobákem. Svíral v křídlech spodní část hodin. (číslo 3)
Pokud do spodní části napadal příslušný počet nesplněných pergamenů, tedy úkolů, probudilo to opeřence a ten začal výhružně máchat křídly. Když ani to s lajdáctvím studenta nepohnulo, začal opeřenec zuřivě klovat do hodin. Více je vidět na obrázku pod lupou. (číslo 6)
Jak se opeřenci podařilo vytvořit ve skle prasklinu, začaly pergameny ožívat. (číslo 5)
Nejprve jim narostly ruce, vytvořil se na nich vykřičník, prorazily si cestu ven a začaly profackovávat líného provinilce.
Časem tyto hodiny byly staženy z oběhu, neboť to bylo ministerstvem kouzlem považováno za šikanu na studenstvo.
Sára W.