Soutěže 2159
Výuka 2564
Semináře 880
Nebelvír

Autor: Westbox Ashriver
Práce odevzdána: 5. 6. 2025 20:47
Soutěž: Výbušná koťátka - Hogwarts edition VII.
Zadavatel soutěže: Christina Elizabeth Stark

Zadání soutěže

Dobrý den přeji!

 

Znáte mudlovskou karetní hru Výbušná koťátka? Tato lehce nervy drásající hra dokáže ale výborně zabavit společnost 2-5 lidí a mé kouzelnické já nenapadlo nic lepšího, než co takhle udělat kouzelnickou hog variantu?

Cílem této soutěže by bylo v několika po sobě jdoucích kolech navrhnout vždy jednu zadanou kartičku (pokud nebude specifikováno jinak), tak aby po skončení všech kol byla k dispozici celá nová Hogwarts edition karetní hra. Na vás tedy bude vymýšlet a tvořit jednotlivé dílčí části dle zadání soutěže. Není nutné se tedy zúčastnit každého kola - každé jedno vypracování pomůže do hotového celku.

 

JAK HRA FUNGUJE?

V balíčku karet je několik (= počet hráčů mínus jedna) výbušných koťátek. Balíček je umístěn lícem dolů a postupně se střídají hráči v lízání karet, dokud si někdo nevytáhne výbušné koťátko. Když se tak stane, tato osoba je mrtvá a vyřazena ze hry. To se opakuje dokud nezůstane jeden jediný hráč, který se stává vítězem hry. Ostatní karty mají různé funkce, tak aby pomohli oddálit a snížit šanci na výbuch. Každou kartu lze použít jednou, po použití se odhazuje do odhazovacího balíčku.

 

V balíčku jsou čtyři typy karet.

Aktivní karty (Nene, Zaútoč, Přeskoč, Laskavost, Zamíchej, Pohlédni do budoucnosti - mají barevný rámeček)

Kočičí karty (pět rozdílných typů kočiček, sami o sobě bez funkce - mají obyčejný nebarevný rámeček)

Zneškodni (život navíc, dokáže zneškodnit bombu - zelená barva)

Výbušné koťátko (bomba, té se chceme vyhnout pomocí všech ostatních - černá barva)

 

Ukázka karet:

 

Zaujala vás tato bezesporu jedinečná hra? Tak v tom případě zde je konečně zadání tohoto kola:

 

Aktivní karty máme všechny, přesuneme se tedy na skupinu tzv. Kočičích karet. V sedmém kole této soutěže mi navrhněte až pět různých karet bez konkrétní funkce, pouze s kouzelnickým motivem zapadajícím do tématu celé hry.

V originále to vypadá např. takto:

Autoři hry použili všemožné variace kočiček bez nějakého hlubšího významu (jak lze vidět i na obrázku).

 

Na co jsou teda takové karty dobré? Tyhle kočičí karty získávají nějakou funkci v určitých kombinacích a to takhle:

- když mám dvě stejné kočičí karty, tak si mohu vzít od libovolného soupeře náhodnou kartu, soupeř je ale musí poskytnout, nemůže si schovat ty co darovat nechce

- když mám tři stejné kočičí karty, můžu si vzít od libovolného soupeře konkrétní kartu (pokud ji samozřejmě vlastní, jinak karty propadají odhazovacímu balíčku)

- když mám od každé karty z pěti možných variant jednu, mohu si vybrat konkrétní kartu z odhazovacího balíčku

 

Vzhledem k funkci karet je v tomto kole zcela na vás co bude na obrázku a co bude tím všeříkajícím popiskem pod nadpisem.

Budou to pořád výbušná koťátka, nebo jiné zvířátko? Nebo to bude neživý objekt? Osoba, kouzlo? Pojmete to čistě kouzelnicky stroze, nebo vtipně?

V podstatě nyní je vaším jediným omezením to, že musí být splněna tématika světa čar a kouzel.

 

V tomto kole mi můžete poslat až pět obrázků. Jelikož se jedná o jednoduché obrázky bez vyššího cíle, maximální odměna budiž 10 jednotek za jednu kartičku, v případě extra práce i možný bonus. Můžete kreslit na papír, nebo tvořit graficky (chci pouze vaše návrhy, AI si nechte do jiné soutěže).

 

Budu se těšit na vaše díla!

Vypracování

Dobrý den, 

 

posílám návrhy karet.

 

S pozdravem,

Westbox A.